video thumb

پلتفرم بلاک چین جدید، به تسهیل صدور CBDC در کشورها کمک می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت بلاک چین Apollo Fintech سیستم جدید خود را به عنوان یک تقویت کننده برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. شرکت بلاک چین Apollo Fintech از تکمیل پلتفرم پرداخت ملی یا NPP خود خبر داد. این پلتفرم بلاک چین جدید یک سیستم غیرنقدی است که ظاهراً یک بانک مرکزی را قادر می سازد تا ارز دیجیتال خود را به منظور پذیرش ملی صادر کند.

این سیستم ویژگی هایی از قبیل SMS، کدهای QR، کارت ها و کدهای آفلاین در یک برنامه تلفن همراه را شامل می شود که به افراد و بازرگانان امکان می دهد تا با ارز دیجیتال بانک مرکزی فرضی تراکنش انجام دهند.

استفان مک کلاه (Stephen McCullah)، مدیرعامل Apollo Fintech عنوان کرد: “NPP به شرکت کنندگان اقتصادی اجازه می دهد تا مقدار زیادی از وقت و منابع خود را صرفه جویی کنند و اقتصاد را مقرون به صرفه می سازد.”

گفته می شود که NPP با اجازه دسترسی فیزیکی از سوی هر عامل محلی، موانع دسترسی و قابلیت استفاده را برطرف می کند. کاربران همچنین می توانند معاملات ارز دیجیتال بانک مرکزی را از طریق پیام های متنی انجام دهند، به این معنی که مدل های تلفن همراه قدیمی تر نیزمی توانند از لحاظ تئوریک تراکنش انجام دهند کنند. مک کلاه عنوان کرد:

“با حل چالش های مربوط به قابلیت دسترسی و قابلیت استفاده، NPP در رابطه با سایر نوآوری های مالی Apollo Fintech می تواند منجر به تسریع در پذیرش انبوه پرداخت های دیجیتالی و تراکشن های غیرنقدی شود.”

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده است، کشورهایی در جهان مانند چین، کانادا و کره جنوبی به دنبال اجرای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خود هستند. دیروز، کوین تلگراف گزارش داد که چین یوان دیجیتال خود را برای آزمایش در منطقه بزرگتر هنگ کنگ به مرحله اجرا در می آورد.