سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Doctor Who Merchandise به بلاک چین می آید

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که BBC Studios پس از همکاری با گروه بازی های Reality، به طور رسمی وارد فضای بازی های بلاک چین شد تا یک بازی تجارت دیجیتال برای سریال های محبوب تلویزیونی Doctor Who را تهیه کند. این اولین بار است که پخش کننده خدمات عمومی انگلیس از فناوری بلاک چین برای بازاریابی حقوق مالکیت معنوی خود استفاده کرده است.

مطابق این اطلاعیه، BBC Studios یک مجوز جهانی منحصر به فرد را به گروه بازی های Reality اعطا کرد که به آنها اجازه می دهد تا به طور مشترک یک بازی با نام “Doctor Who: Worlds Apart” تهیه کنند. این محصول به بازیکنان امکان می دهد نسخه های دیجیتالی شخصیت های سری را جمع آوری و تجارت کنند. این بازی هر کارت بازرگانی را به یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT تبدیل می کند.

این ناشر گیمینگ مستقر در انگلیس اظهار داشت که بازی مبتنی بر بلاک چین آنها در سال ۲۰۲۱ برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه نسخه موبایلی این بازی ارائه نشده است.

براساس گفته های Craig Russo از Polyient Games پلتفرم BBC Studios به روند بسیار محبوب بلاک چین در بازی ها می پیوندد، چرا که این فناوری هم اکنون در صنعت ورزش (بلیط فروشی)، خدمات مالی و همچنین به عنوان راهی برای فروش و انتقال ملک مورد استفاده قرار می گیرند.

جان کاواناغ (John Kavanagh)، مدیر صدور مجوز برای BBC Studios، روند نوظهور این فناوری را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت:

“این کاری است که BBC Studios به خوبی انجام می دهد، اکتشاف فن آوری های جدید و استفاده از برجسته ترین برند تجاری، ما را به نقطه ای از صنعت بازی می برد که مطمئناً طرفداران را هیجان زده خواهد کرد.”

وی معتقد است که یکی از دلایل گرایش گیمرها به سمت بلاک چین این است که، برخلاف بازی های سنتی، “محیط های بلاک چین” به بازیکنان اجازه می دهد تا مالکیت واقعی در مورد بازی های خود را بدست آورند. “

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version