سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا ماینرهای چینی حمله ۵۱٪ را بر روی بیت کوین انجام نمی‌دهند ؟

جیمسون لوپ توضیح می دهد که چرا انجام حملات روی بیت کوین کار نمی کند و او انتظار دارد که تسلط چین بر فرآیند استخراج ارز دیجیتال

اگرچه بسیاری از مردم نسبت به چنین نیروی مهارتی زیادی در چین ابراز نگرانی کرده اند، لوپ خاطرنشان کرد که حتی در صورت حمله ۵۱٪ به بیت کوین، مهاجمان در کاری که واقعاً می توانند انجام دهند محدودیت دارند.

وی توضیح داد که مهاجمان نمی توانند بیت کوین مردم را به طور خودسرانه به سرقت ببرند، همچنین نمی توانند قوانین اجماع را تغییر دهند. آنها نمی توانند تراکنش های معتبر را معکوس کنند، تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند دو بار خرج کردن برای بیت کوین است.

بهترین راه برای یک مهاجم ۵۱٪ برای بدست آوردن سود حداکثر، این است که وجهی را از طریق صرافی های ارز دیجیتال به “ارز دیجیتال مقاوم در برابر سانسور یا استیبل کوین” تبدیل کند. با این حال این کار، مشکلات بزرگی را از نظر محدودیت برداشت و الزامات شناسایی هویت مشتری خود در بین صرافی ها در بردارد. همچنین برای مهاجمین منطقی نخواهد بود که یک سهم بزرگ از بیت کوین را به یکباره خرج کنند. وی در این خصوص عنوان کرد:

“ارزش بیت کوینی را که همچنان پس از حمله نگه داشته اید، احتمالاً کاهش یافته است، بنابراین یک حمله بزرگ موفق می تواند در واقع منجر به آسیب به خود فرد شود. بهتر است هنگام دسترسی به صرافی که به آن هدف رسیده اید، مرتکب اشتباه نشوید. به عنوان مثال، یک هکر پس از پیدا کردن آدرس IP آنها، ۲۵ میلیون دلار وجه مسروقه را بازگرداند. “

لوپ فکر می کند برای یک کشور ممکن است کنترل کامل تجهیزات استخراج را غیرممکن کند و سهامداران بیت کوین اقدامات اضطراری فوری را علیه چنین اقدامی انجام دهند.

حتی اگر حمله مورد نظر از هدف قرار دادن تسهیلات استخراج شخصی به سمت حمله به استخراج (که امری آسان تر است) تغییر پیدا کند – ۷۰٪ قدرت نیروی انسانی در چین از طریق کمتر از ۱۰ استخر استخراج هماهنگ می شود – تعویض استخرهای استخراج برای ماینرها بسیار آسان است. بیرون کشیدن مخفیانه نیز دشوار است زیرا شرکت های مستقلی زیادی وجود دارند که هشدارهای رسانه های اجتماعی را علیه بازیگران مخرب اعلام می کنند.

“تصور کردن سناریویی که یک بازیگر دولتی بتواند به سرعت و پنهانی قدرت کافی را برای انجام یک حمله مداوم که بیش از چند ساعت طول می کشد را به دست آورد، دشوار است.”

به گفته لوپ، دلیل افزایش قدرت هش در چین از سال ۲۰۱۵ این است که بیشتر تراشه های استخراج در آسیا تولید می شوند. از همه مهم تر اینکه چین “فراوانی انرژی ارزان” دارد و از ثبات سیاسی و اقتصادی برای تسهیل زیرساخت های استخراج برخوردار است.

لوپ به این نتیجه رسید که هرگونه حمله به عملیات استخراج در مقیاس بزرگ منجر به ناکارآمدی خواهد شد. همانطور که پیش از این نیز توسط کوین تلگراف گزارش شده است، در طولانی مدت رقابت در تولید نیمه هادی و منابع ارزان تر انرژی در سطح جهان ادامه خواهد یافت و تسلط چین بر استخراج دوام نخواهد داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location