video thumb

استفاده آژانس مسافرتی Travala از خدمات غیر متمرکز Binance Chain

بر اساس گزارش های منتشر شده، آژانس مسافرتی رمزنگاری شده Travala.com اعلام کرد که همکاری خود را با Binance Chain با هدف غیرمتمرکز کردن خدمات خود آغاز کرده است.

Travala.com در نظر دارد تا بررسی های غیرمتمرکز، رزرو اسکان غیر متمرکز، سیستم ارجاع غیرمتمرکز و نیروی فروش غیر متمرکز را ارائه دهد. خوآن اوترو (Juan Otero)، مدیرعامل شرکت توضیح داد که در آینده، کاربران مستقیماً با صاحبان املاک سر و کار خواهند داشت و از پتانسیل تورم زدایی بلاک چین

“بر اساس این مدل غیر متمرکز، متقاضیان اسکان می توانند بدون نیاز به یک واسطه اقامت خود را رزرو کنند. گفت: در روش دیگر، افرادی که به دنبال اجاره آپارتمان، اتاق خواب یا اتاق هتل هستند، می توانند مستقیماً با صاحبان املاک برخورد کنند. “

اوترو همچنین توضیح داد که Travala.com تنها فناوری مورد نیاز برای تسهیل رزرو را ارائه خواهد داد، از جمله ابزارهایی برای میانجیگری اختلافات و مکانیزم های نظارتی. ارائه دهندگان خدمات مسافرتی قادر خواهند بود تا تمامی جوانب لیست های آنلاین خود را کنترل کرده و مستقیماً با مشتریان خود معامله کنند.

پس از راه اندازی سیستم رزرواسیون غیر متمرکز  Travala.com این شرکت قصد دارد تلاش های خود را بر روی توسعه یک سرویس بررسی غیرمتمرکز، متمرکز کند. بازنگری ها بر روی زنجیره ذخیره خواهند شوند تا اطمینان حاصل شود که پس از ارسال، امکان حذف یا ویرایش آنها وجود ندارد.
اوترو همچنین توضیح داد که برای جلوگیری از بازنگری های تقلبی، Travala.com در نظر دارد از مشوق های توکنیزه شده استفاده کند و فقط امکان بررسی از سوی کاربرانی که با رزرو بر روی این پلتفرم، از مکان مشخصی بازدید کرده اند، مجاز است.

تا کنون، اوترو ایده واضحی درباره میزان فعالیت معاملاتی Travala.com ندارد. وی توضیح داد که “در دراز مدت، به طور ایده آل تمام جوانب این آژانس مسافرتی آنلاین غیرمتمرکز بر روی زنجیره خواهد بود” اما اعتراف کرد که این امزپر ممکن است عملی نباشد. وی در این باره عنوان کرد:

“ما درک خواهیم کرد که چه جنبه هایی از این شرکت بصورت زنجیره ای خواهد بود. از آنجا که ما به اجرای برخی از ویژگی های خاص نزدیکتر هستیم، ما بازنگری های موجود زنجیره ای و غیر زنجیره ای را بررسی خواهیم کرد. “

این آخرین اعلامیه از سری اعلامیه های Travala.com است که ظاهرا در حال حاضر گسترش عمده فعالیت های تجاری خود را دنبال می کند.

گفتنی است که در اوایل ماه جاری، Travala.com بیش از ۶۰۰٫۰۰۰ هتل را از طریق همکاری با غول رزرو Agoda اضافه کرد. در ماه ژوئیه، Expedia نیز با این شرکت همکاری کرد و افزون بر ۷۰۰۰۰۰ محل اقامت را به این پلتفرم اضافه کرد که منجر به افزایش ۶۸ درصدی میزان رزروها شد.