سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

VeChain راه حل پایداری با قابلیت بلاک چین راه‌اندازی می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، وی چین (VeChain) راه حل پایداری مبتنی بر بلاک چین

وی چین وعده داده است که این راه حل می تواند شیوه های پایدار را در طول زنجیره تأمین و فرآیند تولید ساده تر کند و این شیوه ها را به اشخاص ثالث مانند قانون گذاران نیز نشان دهد.

وی چین گفت که این ابزار، اثبات تغییر ناپذیری از زنجیره تأمین سبز را فراهم می کند و می تواند مراحل مختلف ساخت را تحت پوشش قرار دهد. همچنین می تواند اطلاعات مربوط به بازیافت، پردازش، استفاده مجدد و بازرسی را ذخیره کند و به برندها اجازه دهد منابع اصلی کالاها و مواد اولیه را ردیابی کنند.

از آنجا که این راه حل بر روی یک بلاک چین دارد، وی چین گفت همه داده ها قابل اعتماد بوده و در سراسر زنجیره تامین سازگار هستند. حتی می تواند هزینه های گزارش مربوط به مقررات دولتی، خدمات رتبه بندی برای پایداری و تصویر برند سبز و خدمات گواه را برای تأمین مالی کاهش دهد.
وی چین عنوان کرد که تحقیقات از سوی مجمع جهانی اقتصاد نشان داد که همانطور که تقاضا برای شفافیت در فعالیت های پایدار و همچنین تأثیر مستقیم تغییرات جوی افزایش می یابد، شرکت ها نیز با خطرات بیشتری روبرو می شوند.

گفتنی است؛ بلاک چین مدت هاست که به عنوان راه حلی برای بسیاری از مسائل مربوط به زنجیره تأمین مورد حمایت قرار گرفته است. همانطور که قبلاً گزارش شده است، از بلاک چین می توان برای ردیابی خطرات در صنعت غذاهای دریایی استفاده کرد. یک تولید کننده ماهی قزل آلای نروژی نیز برای مبارزه با کلاهبرداری از بلاک چین استفاده می کند.

همچنین اخیراً، توکن VET  وی چین به عنوان یک گزینه پرداخت برای مسافرانی که از Travala.com استفاده می کنند، به این پلتفرم اضافه شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location