سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اجراکنندگان بایننس چین، باید نسبت به بروزرسانی‌های هاردفورک شبکه اصلی آگاه باشند

شبکه اصلی بایننس چین (Binance Chain)، یک سیستم نرم افزاری بلاک چین

طبق پست منتشر شده توسط این شرکت در تاریخ ۲۳ آگوست، پیش بینی می شود که اجراکنندگان فول نود بر روی این شبکه اصلی، نسخه نرم افزاری خود را در روز انجام هاردفورک به نسخه v0.8.0 تغییر دهند.

گفتنی است که این تغییر هیچ تاثیری بر روی دارندگان توکن های BNB و کاربران صرافی غیر متمرکز بایننس نخواهد داشت. با این حال، اپراتورهای فول نود بایننس چین باید از دستورالعمل های به روزرسانی در سایت اصلی پیروی کنند تا از قطع ارتباط جلوگیری کرده و در ارسال تراکنش های خود دچار مشکل نشوند.

این به روز رسانی به نام نظریه پرداز تکامل چارلز داروین نامگذاری شده است و انتظار می رود که “مجموعه ای از منطق های جدید تجاری” مانند سهام BNB، انتقال برون زنجیره ای، رویه نظارت روی زنجیره ای برای Binance Smart Chain را کنترل کند.

ارائه دهندگان کیف پول و یا مصرف کنندگان خدمات بایننس چین نیز باید به ویژگی های جدید سهام و مدل کسب و کار جدید مرتبط با برون زنجیره ای توجه کنند.

لازم به ذکر است که نسخه جدید بایننس چین همچنین باگ موجود در پاداش های سهام توزیع شده را که چند روز قبل گزارش شده بود، برطرف می کند.

بنا به گزارش ها، بایننس چین درحال راه اندازی یک زنجیره با قابلیت قراردادهای هوشمند است تا به برنامه نویسان خود اجازه دهد که تا در آوریل سال جاری برنامه های غیرمتمرکز بسازند. گفته شده است که این زنجیره هوشمند به عنوان پاداش بلاک، توکن های جدیدی صادر نمی کند. در عوض، این پاداش ها به عنوان کارمزد تراکنش های زنجیره خواهند بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location