سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سازمان مالیاتی نیوزیلند شرکت‌ها را وارد به ارائه کسب اطلاعات در مورد کاربران ارز دیجیتال می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کسب و کارهای نیوزیلند اکنون باید اطلاعات مربوط به میزان دارایی مشتریان خود را به قانون گذار مالیات این کشور یعنی اداره درآمد داخلی یا IRD ارسال کنند.

بر اساس بیانیه ای که توسط Radio New Zealand یا RNZ گزارش شده، هیئت حاکمه عوان کرد که می خواهد درک بهتری از صحنه ارز دیجیتال در کشور داشته باشد و چارچوب مالیاتی قابل اعمال برای این کلاس دارایی را تعیین کند. RNZ نوشت، علاوه بر جزئیات مربوط به استفاده از ارز دیجیتال، IRD همچنین اطلاعات مشتری مربوطه را درخواست می کند.

IRD تنها ارگان دولتی نیست که از مالیات بر دارایی دیجیتال استفاده می کند. IRS ، مقام مالیاتی ایالات متحده نیز نظارت خود را در صنعت ارز دیجیتال افزایش داده است. در سال ۲۰۱۸، کوین بیس نیز مجبور شد داده های IRS هزاران مشتری خود را در نتیجه تحقیق توسط این آژانس ارائه دهد.

Janine Grainger، بنیان گذار صرافی ارز دیجیتال Easy Crypto مستقر در نیوزیلند، با اشاره به تمرکز این صنعت بر حفظ حریم خصوصی، از این اقدام IRD ابراز نارضایتی کرد. حتی با این وجود، طبق اظهار نظرات Grainger درRNZ ، وی موافقت کرد که از خواسته آژانس پیروی کند و خود را مقید به الزامات قانونی بداند. وی در این باره عنوان کرد:

“در حالی که بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند” پس من چیزی برای پنهان کردن ندارم، بنابراین به چه چیزی اهمیت می دهم؟ در جواب به سول باید بگویم که ” هدف از حفظ حریم خصوصی کمک به افرادی نیست که چیزی برای پنهان کردن دارند، بلکه اطمینان از داشتن جامعه ای عادلانه، آزاد و آزاد است. “

در انتها لازم به ذکر است که در پاییز سال ۲۰۱۹، سازمان امور مالیاتی شفافیت بیشتری در مورد مالیات ارز دیجیتال ارائه داد، اگرچه شفافیت بیشتر اشاره به عدم درک آژانس از کلاس دارایی ها داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location