سرمایکس
video thumb

Western Union از ریپل برای آزمایش فن‌آوری بلاک چین استفاده می‌کند

“وسترن یونیون” (Western Union)، بزرگ‌ترین سرویس انتقال پول در جهان است. اخبار منتشر شده حاکی از این است که این شرکت بزرگ و موفق درصدد است تا از شبکه ریپل برای آزمایش پرداخت‌های مبتنی بر فن‌آوری بلاک چین بهره ببرد. با ماینینگ کوین از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

“راج آگراوال”، رئیس امورمالی وسترن یونیون، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ این همکاری بلند مدت با ریپل را تأیید کرد. او اعلام کرد که وسترن یونیون در حال کار و آزمایش بر روی بازدهی تراکنش‌های مبتنی بر فن‌آوری بلاک چین است.

راج آگراوال به این نشریه گفته است که تلاش‌های این شرکت در زمینه فن‌آوری بلاک چین

شایعات در مورد این آزمایش فن‌آوری بلاک چین از سوی وسترن یونیون با همکاری ریپل از ابتدای سال جاری آغاز شده بود. در آن زمان، که یک نشریه کوچک به نام “ریپل نیوز” ادعا کرد که اطلاعاتی موثق دارد که حاکی از همکاری شرکت وسترن یونیون با ریپل غنی در مورد وسترن یونیون با ریپل است. این شایعه توسط توییت منتشر شده‌ای از سوی “مایکل آرینگتون” تقویت شد. مایکل آرینگتون کسی است که به تازگی اولین صندوق سرمایه گذاری ارز رمزپایه XRP

"وسترن یونیون"(Western Union) از ریپل برای آزمایش فن‌آوری بلاک چین استفاده می‌کند

نکته جالب توجه این است که همکاری بین دو شرکت وسترن یونیون و ریپل برای تست این نوع پرداخت‌ها در سال ۲۰۱۵ آغاز شده است. با این وجود نظر نمی‌رسد که هیچ تغییر قابل توجهی در عملکرد وسترن یونیون تا به حال به وجود آمده باشد. شاید این آزمایشات در سطح وسیعی نبوده است.

جزئیات در مورد این اخبار هنوز کامل نشده است، اما به نظر می‌رسد که وسترن یونیون با اتصال به شبکه ریپل، یک استارتاپ مالی را راه‌اندازی می کند که خدماتی از طریق “ایکس کارنت” (xCurrent) شرکت ریپل ارائه کند.

به هر حال، ریپل در ماه ژانویه اعلام کرده بود که “۳ شرکت از ۵ شرکت برتر انتقال بین‌المللی پول در سال ۲۰۱۸ از XRP در جهت پرداخت‌های بین‌المللی خود استفاده خواهند کرد.”با توجه به این خبر، به نظر می‌رسد که آزمایشات وسترن یونیون نتایج مثبتی داشته است و به مراحل آخر خود نزدیک می‌شود.

پیش از این نیز خبر همکاری مانی گرام، دومین سرویس بزرگ انتقال پول در جهان، در ماه ژانویه منتشر شده بود. مانی گرام محصول “ایکس رپید” (Xrapid) مبتنی بر XRP را آزمایش کرده است و این شرکت بزرگ‌ترین شرکتی است که تا به حال XRP را برای آزمایش عمومی استفاده کرده است.

در اوایل این هفته، ریپل یک قرارداد همکاری نیز با مرکز مبادلات امارات متحده عربی، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خدمات انتقال پول در خاورمیانه، را به امضا رساند. با این حال، همانند بسیاری از دیگر شرکای ریپل، در آن جا هم شبکه ریپل به جای دفترکل بلاک چین عمومی ریپل برای خدمات برگزیده شد.

برای اطلاع ار قیمت های لحظه ای انواع ارزهای دیجیتال می توانید به سایت ارزحو مراحعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version