سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال توسط شرکت بزرگ بیمه درمانی سوئیس

بر اساس گزارش های منتشر شده، بیمه شدگان در سوئیس می توانند هزینه های خود را به وسیله ارز دیجیتال بیت کوین

طبق اعلامیه منتشر شده ،Atupri Health Insurance با شرکت خدمات مالی ارز دیجیتال Bitcoin Suisse همکاری کرده تا ۲۰۰۰۰۰ مشتری اش بتوانند پرداخت های خود را با استفاده از بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) انجام دهند. Atupri ، مستقر در برن، هیچ دارایی دیجیتال در اختیار نخواهد داشت، بلکه پس از مبادله بیت کوین یا اتریوم توسط Bitcoin Suisse ، فقط پرداخت های فیات را با فرانک سوئیس دریافت می کند. این شرکت بیمه – با فروش سالانه تقریباً ۸۸۷ میلیون دلار از سال ۲۰۱۹ – مشتریانی را خواهد داشت که پرداخت هزینه هایخود را با ارز دیجیتال انجام خواهند داد.

کارولین ملی (Caroline Meli)، رئیس بازاریابی و فروش در Atupri اظهار داشت: “ما به عنوان پیشگامان دیجیتال در بخش مراقبت های بهداشتی، روندهای اجتماعی را پیش بینی می کنیم و راه حل های بیمه با چشم انداز طولانی مدت را ارائه می دهیم. “فناوری بلاک چین و استفاده از ارزهای دیجیتال اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.”

Bitcoin Suisse بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی را در اختیار دارد و مدتی است که به بخش های مختلف مالی نفوذ کرده است. در ماه مه، این کارگزار ارز دیجیتال پشتیبانی حضوری و خدمات سهام تزوس (XTZ) را به پلتفرم خود اضافه کرد و استفاده از طلا، نقره و پلاتین را برای انجام معاملات در پلتفرم خود امکان پذیر کرد. همچنین گفته می شود که این شرکت قصد دارد سال آینده یک توکن بهادار ارائه دهد و دارایی های آن را تا سال ۲۰۲۲ در این صرافی لیست کند.

ساکنان سوئیس اغلب در خط مقدم راه حل های ارز دیجیتال هستند. این کشور خانه “”Crypto Valley است، منطقه ای که با فین تک رابطه خوبی دارد و در شهر Zug که بسیاری از موسسات و حتی حمل و نقل عمومی ارز دیجیتال در آن پذیرفته شده اند، مستقر می باشد. شهرداری زرمات سوئیس نیز اخیراً با همکاری Bitcoin Suisse گزینه پرداخت مالیات به وسیله بیت کوین را ارائه داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location