سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Square جک دورسی، ۴۷۰۹ بیت کوین به ترازنامه خود اضافه می‌کند

در اقدامی غافلگیرکننده، Square اعلام کرد ۴۷۰۹ بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب خریداری کرده است. جک دورسی (Jack Dorsey)، یکی از بنیان گذاران این شرکت و از طرفداران طولانی مدت بیت کوین و ارز دیجیتال بوده است و برنامه CashApp این شرکت به کاربران خود اجازه می دهد تا بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

این خبر ماه ها پس از آن منتشر شد که یک شرکت تجاری عمومی دیگر به نام MicroStrategy ، تصمیم به تبدیل بخشی از خزانه خود به بیت کوین گرفت. در حال حاضر، این شرکت ۳۸،۲۵۰ بیت کوین را در اختیار دارد و مدیرعامل آن مایکل سایلور (Michael Saylor) به یکی از پر سر و صدا ترین طرفداران بیت کوین تبدیل شده است. گرچه MicroStrategy یک شرکت بزرگ است و دارای ۱٫۵ میلیارد دلار سرمایه در بازار است، اما در مقایسه با Square که دارای ۸۱ میلیارد دلار سرمایه است، چندان به چشم نمی آید.

اطلاعیه مطبوعاتی اسکوئر نشان داد که این حرکت چیزی شبیه به یک ایده ایدئولوژیک است. در این اطلاعیه آمده است:

“اسکوئر معتقد است که ارز دیجیتال ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی است و راهی را برای مشارکت جهان در یک سیستم پولی جهانی فراهم می کند که منطبق با هدف این شرکت است.”

در تاریخ ۳۰ سپتامبر، دورسی، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس را به دلیل رهبری غیر سیاسی خود مورد سرزنش قرار داد و گفت:

“بیت کوین (با نام مستعار “ارز دیجیتال”) یک فعالیت مستقیم علیه یک سیستم مالی غیرقابل تأیید و استثنا است که بر بسیاری از جامعه ما تأثیر منفی می گذارد. حداقل تأیید و ارتباط بین موضوعات اجتماعی مرتبط با مشتریان شما که روزانه با آنها روبرو هستند بسیار مهم است.”

در این اعلامیه مطبوعاتی اشاره شده است که این سرمایه گذاری تقریباً ۱ درصد از دارایی های Square را تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نشان می دهد. از تاریخ ۳۰ ژوئن، کل دارایی اینن شرکت بالغ بر ۷٫۸ میلیارد دلار بوده است، بنابراین این میزان ممکن است که نزدیک به ۰٫۶۴ درصد دارایی این شرکت باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location