سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش ۲۸۰ درصدی درآمد آرگو بلاک چین ، با وجود وقوع رویداد هاوینگ در ماه مه !

بر اساس گزارش های منتشر شده، ماینر لیست شده در بورس اوراق بهادار لندن یعنی آرگو بلاک چین (Argo Blockchain)، ۵۴۵ درصد بیشتر از سال گذشته بیت کوین

شرکت استخراج آرگو بلاک چین که در فهرست عمومی قرار دارد، نتایج نیم سال میان دوره ای صعودی خود را با وجود رویداد نصف شدن پاداش استخراج اخیر بیت کوین (BTC) و “شرایط چالش برانگیز” آن منتشر کرده است.

دفتر مرکزی Argo Blockchain PLC در لندن قرار دارد و سهام آن در بازار اصلی بورس اوراق بهادار لندن لیست شده است. درآمد این شرکت برای شش ماه منتهی به ۳۰ ژوئن، به ۱۱٫۲ میلیون پوند (۱۴٫۴۸ میلیون دلار) رسیده است و با ۲۸۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ (۲٫۹۳ میلیون پوند یا ۳٫۷۹ میلیون دلار) روبرو شده است.

به گفته این شرکت، افزایش درآمد این صرافی نشان دهنده “افزایش چشمگیر تولید” است. تعداد کل بیت کوین های استخراج شده در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ به ۱،۶۶۹ بیت کوین رسیده است که ۵۴۵ درصد بیشتر از نیمه اول سال ۲۰۱۹ می باشد که در آن زمان فقط ۳۰۶ بیت کوین استخراج کرده بود.

پیتر وال (Peter Wall)، مدیرعامل شرکت آرگو بلاک چین به کوین تلگراف گفت که طی سال گذشته، این شرکت از نظر استراتژیک “بر روی سرمایه گذاری در تجهیزات استخراج جدید و کارآمدی هرچه بیشتر آن تجهیزات متمرکز شده است”.

گزارش مدیریت موقت Argo میزان “ایجاد زیرساخت های اصلی” شرکت را نشان می دهد که شامل نصب و تولید تقریباً ۱۱۰۰۰ دستگاه جدید برای استخراج بیت کوین در سه ماه اول سال است.

همانطور که قبلاً گزارش شده است، “رویداد نصف شدن پاداش استخراج” به کاهش دوره ای و از قبل کدگذاری شده ۵۰ درصدی پاداش استخراج برای هر بلاک در بلاک چین بیت کوین اشاره دارد. رویداد هاوینگ ماه مه توسط جامعه ارز دیجیتال پیش بینی شده بود و تأثیر این رویداد بر قیمت این ارز دیجیتال و ماینرها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته بود.

مدیریت آرگو با اشاره به تأثیر رویداد نصف شدن پاداش استخراج در میان شش ماه پر فراز و نشیب، خاطرنشان کرد که این رویداد “منجر به فشار بیشتر بر ماینرهای ناکارآمد می شود و می تواند بر میزان سختی آن تأثیر بگذارد.”

وال به کوین تلگراف گفت که “ما دقیقاً مراقب نرخ هش و استخراج SHA-256 هستیم و انتظار داریم هر دو در نیمه دوم سال جاری به رشد خود ادامه دهند، زیرا ماشین آلات جدیدی روی کار می آیند.”

وال اظهار داشت: “چشم انداز استخراج به ویژه از زمان نصف شدن پاداش استخراج در ماه مه، به طور واضحی در حال تقویت است.” وی در این باره خاطرنشان کرد:

“جای تعجب نیست که در دنیای پس از هاوینگ، ماینرهای کوچکتر و کمتر کارآمد به دلیل کاهش پاداش و افزایش رقابت، در تکاپو در این رقابت هستند.”

آرگو علاوه بر بیت کوین، همچنین ۷۵۰ دستگاه Antminer Bitmain دیگر را برای استخراج زی کش (ZEC) با استفاده از الگوریتم Equihash خریداری و نصب کرده است. گفتنی است که تعداد ماشین آلات آن برای استخراج زی کش، همراه با مدل های قدیمی تر، به ۱۷۵۰ دستگاه رسیده است. گفتنی است که مارجین استخراج آرگو برای نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۳۹ درصد بود، رقمی که این شرکت ادعا می کند هم تحت تأثیر کاهش قیمت و هم به دلیل ضعف بازار کاهش یافته است.

گزارش آرگو همچنین خاطرنشان می کند که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ ، “فرآیند استخراج تحت تأثیر مشکلات شناخته شده کیفیت مربوط به ماینرهای بیت مین T17 که در طول این دوره نصب شده بودند، قرار گرفتند” و “زمان کارکرد دستگاه و کارایی کلی” آن را تحت تأثیر قرار دادند. گفته می شود که آرگو در حال مذاکره با بیت مین و میزبان آن برای مقابله با عواقب ناشی از این وضعیت است.

سرانجام، طبق گفته مدیریت آرگو، همه گیری جهانی خطرات اجرایی جدیدی را برای این شرکت به همراه داشت، اگرچه ظاهرا این عامل “تاکنون بر عملکرد ما تأثیر نگذاشته است”.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location