سرمایکس
video thumb

شروع قوی رمزارز پترو در روز اول پیش‌فروش

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا رمزارز ملی این کشور به نام پترو در روز اول پیش‌فروش توانسته است ۷۳۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. این مبلغ فقط برای سرمایه‌گذاران این کشور است و هنوز فروش جهانی این ارز شروع نشده است.

ونزوئلا اعلام کرده است که پیش فروش سکه ایم کشور که با پشتوانه نفت کار خواهد کرد، در روز اول پیش‌فروش خود ۷۳۵ میلیون دلار فروش داشته است. دولت این کشور همچنین یک راهنمای خرید برای ارز پترو منتشر کرده است و تایید کرده است که خریداران ‌می‌توانند از ارز‌های فیات و رمزارز‌ها برای خرید استفاده کنند ولی با پول این کشور نمی‌توانند اقدام به خرید کنند.

شروع پیش‌فروش پترو

فروش اختصاصی رمزارز ونزوئلا، پترو، برای تاریخ ۲۰ فوریه در ساعت ۱۲ شب به وقت محلی ونزوئلا همانطور که در نقشه‌اولیه(WhitePaper) برنامه‌ریزی شده بود اجرا شد. همچنین دولت ونزوئلا یک راهنمای خرید و سند ضد پول‌شویی(به زبان اسپانیایی) در ساعت شروع پیش‌فروش در دسترس همگان قرار داد. در کل ۸۲٫۴ میلیون توکن پترو برای فاز پیش‌فروش در نقشه‌اولیه این ارز تعیین شده بود. نائب رئیس جمهور ونزوئلا، تارک ال آیسامی(Tareck El Aissami) تایید کرد که رمزارز پترو به وسیله مردم منزوئلا و کشور‌های مختلف قابل خرید است.

از طرف مسئول این رمزارز آقای کارلوس وارگاس در شبکه تلویزیونی تله‌سور(Telesur TV) گفته شده بود:

پیش‌فروش و ارائه اولیه با ارز‌های فیات و رمزارز‌ها اجرا خواهد شد ولی با بولیوار(ارز ونزوئلا) قابل خرید نخواهد بود… این مسئولیت ماست تا پترو را به دستان مناسب بسپاریم و بعد یک بازار ثانویه ساخته خواهد شد. Carlos Vargas

کسانی که به خرید این رمزارز علاقه دارند می‌توانند با مراجعه به پلتفرم اتردلتا(Etherdelta) و قراردادن سفارش خرید اختصاصی در آدرس اتریومی که به وسیله مسئول آن در این سایت قرار داده شده اقدام به خرید کنند. با این حال، در زمان تحریر این مقاله هیچ سفارشی برای خرید ثبت نشده است و هیچ قیمتی در نمودار نمایش داده نشده است. این مشکل احتمالا به خطای جاوا اسکریپتی که در پروسه خرید رخ می‌دهد و کاربران از آن شکایت داشته‌اند ربط دارد.

بنا بر گفته‌های وزیر تحصیلات دانشگاهی، علم و تکنولوژی ونزوئلا آقای هاگبا روآ(Hugbel Roa)، ترافیک سایت پترو همراه با اعلام جهانی پیش‌فروش کمی بعد از نیمه‌شب پنج برابر شده است.

با توجه به چالش‌های فنی، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا ادعا کرد:

ونزوئلا در اولین روز برگزاری پیش‌فروش رمزارز ملی خود موفق به جمع‌آوری ۷۳۵ میلیون دلار شد.

راهنمای خرید پترو

بنا به اطللاعات سایت پترو تنها پیش نیاز برای پترو ساختن کیف‌پول دیجیتال آن است. وقتی کیف‌پول خود را ساختید، یک ایمیل برای شما ساخته خواهد شد که می‌توانید با هر کسی که قصد انتقال پترو(PTR) را دارید به اشتراک بگذارید. شما همچنین قادر به دریافت(Receive) و واریز(deposit) توکن‌های PTR خود در آن خواهید بود.

راهنمای خرید پترو به جزئیات چگونگی ثبت و دسترسی به کیف‌پول پترو پرداخته و گفته است که علاقه‌مندان باید فایل زیپی را که حاوی فایل نصبی است و به صورت خودکار بعد از بین می‌رود را دانلود کنند. در کنار مراحل ثبت و نصب کیف‌پول پترو، این راهنما به امنیت کاربران پرداخته است؛ از جمله توضیحاتی راجب کلید خصوصی و کلید عمومی بیان کرده است.

آیا شما بر روی رمزارز ونزوئلا سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version