سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

EY، ابزار جدیدی را برای تجزیه و تحلیل تراکنش‌های بیت کوین عرضه می‌کند !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که EY یکی از چهار موسسه حسابرسی بزرگ جهان، راه حل جدیدی را برای بررسی داده های موجود از جمله بررسی تراکنش های بیت کوین

راه حل جدید Explorer و Visualizer به عنوان بخشی از مجموعه محصولات EY Blockchain Analyzer راه اندازی شد. طبق اطلاعیه ای، نسخه بتای آن اکنون به صورت رایگان در دسترس افراد قرار دارد.

EY همچنین عنوان کرد که به زودی این راه حل را به عنوان یک سرویس در وب سایت بلاک چین خود ارائه می دهد. کاربران می توانند از قابلیت های جستجو به همراه فناوری تجسم آن استفاده کنند. این راه حل، این امکان را به تیم های حسابرسی می دهد تا با جستجوی تراکنش ها، آدرس ها و بلاک های خاص ، داده های روی زنجیره ای را کشف و ردیابی کنند. سپس آنها می توانند داده های جمع آوری شده را به منظور مدیریت خطرات قانونی، انطباق و تقلب، تجزیه و تحلیل کنند.

اندرو گوردون (Andrew Gordon)، رهبرخدمات جرم شناسی و یکپارچگی جهانی EY در این خصوص عنوان کرد که راه حل Explorer و Visualizer گزارش مالی تراکنش های مبتنی بر بلاک چین را راحت تر می کند.

علاوه بر این، EY راه حل جدیدی برای خرید در پلتفرم OpsChain خود – EY OpsChain Network Procurement – راه اندازی کرده است که انتظار می رود شرکت ها بتوانند بصورت خصوصی و ایمن فعالیت های خرید end-to-end  را بر روی بلاک چین اتریوم انجام دهند.

همچنین، گفته می شود که این راه حل که در حال حاضر در نسخه بتا رایگان در دسترس است، انتقال فرآیندهای تجاری از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی به قراردادهای مشترک مبتنی بر بلاک چین است که به آنها امکان می دهد حجم و هزینه های جهانی را به طور خودکار ردیابی کنند. همچنین انتظار می رود این راه حل به خریداران و فروشندگان در برابری و کار با شرایط و قیمت های مورد توافق جهانی کمک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location