سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۹۳ درصد از ۲۵۰ کوین برتر در ماه سپتامبر کاهش قیمت داشتند

بر اساس گزارش های منتشر شده، پروتکل های دیفای از جمله Yearn.Finance ، Compound ، Synthetix و Chainlink در طی چند ماه گذشته شاهد بوده اند که قیمت توکن های آنها سر به فلک گذاشته اند و این بحث را پیش کشیده اند که بازار گاوی که مدت ها منتظر آن بوده اند، باید رخ دهد.

دیفای بر روی اترویم ساخته شده است و باعث افزایش قیمت اتریوم از ۱۰۰ دلار در مارس به ۴۷۰ دلار در ماه آگوست شده است. با این حال، رونق دیفای در هفته های اخیر در حال کم رنگ شدن است و در سایر بازارها نیز روند نزولی وجود دارد. به طوری که طی دو هفته گذشته، اتریوم در حدود ۳۵۰ دلار معامله شده است.

و طبق گزارش کوین متریکس، ۷۲ درصد از ۲۵۰ دارایی دیجیتال برتر هفته به هفته کاهش یافته است و این تعداد برای تجزیه و تحلیل ماه به ماه به ۹۳ درصد افزایش می یابد. با نگاهی به نمودار دیفای مساری در ماه سپتامبر در می یابم که، بیشتر توکن های دیفای با ۱۵٪ الی ۸۵٪ اصلاح قیمت روبرو شده اند به طوری که bZx Network حدود ۸۵ درصد از ارزش خود را از دست داده، Curve 78 درصد، Swerve (-76 درصد) ، Ren (-57 درصد)، Balancer ( -53 درصد) ، THORChain (-52 درصد) ، Synthetix (-34 درصد) و AAVE (-29 درصد) از ارزش خود را از دست داده اند.
در حالی که عقب نشینی اخیر برخی از معامله گران را به فکر می اندازد که آیا میهمانی تمام شده است، اما روند معکوس در بازارهای گاوی رایج است. در طول بازار گاوی در سال ۲۰۱۷، بازنگری های زیادی در قیمت انجام شد.

به عنوان مثال، در اوایل سال ۲۰۱۷، وقتی بیت کوین برای بار دوم به ۱،۱۸۰ دلار رسید، فروش گسترده ای را به دنبال داشت و قیمت این ارز دیجیتال برتر تقریباً ۴۰ درصد کاهش یافت و البته، این مسئله مانع از رسیدن بیت کوین به بالاترین حد خود در حدود ۲۰،۰۰۰ دلار در آن سال نشد.
DeFiWorld در خبرنامه خود در این هفته، این اصلاحات را امری طبیعی و فقط بخشی از یک روند بزرگتر دانست و افزود که اتفاقات سال جاری آنها را به یاد سال ۲۰۱۶ می اندازد. در این خبرنامه آمده است:

“ما در حباب ها و چرخه های ۴ ساله حرکت می کنیم. در حالی که همه فقط به این فکر می کنند که امروز، این هفته یا این ماه چه اتفاقی می افتد، شما باید بزرگنمایی کرده و به این فکر کنید که در واقع به کجا می رویم. روند طولانی مدت مشخص است: این روند به رو به بالا در حال حرکت ست. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location