سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مسئولان نسبت به حریم خصوصی بیمارستان مبتنی بر بلاک چین ابراز نگرانی کردند

بر اساس گزارش های منتشر شده و علیرغم فشار برای اجرای بیشتر بلاک چین، حریم خصوصی برای برخی از مقامات یک مسئله مهم بود. اولین بیمارستان مبتنی بر بلاک چین چین قرار است در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شود، اما برخی از مقامات دولتی در مورد امنیت داده ها ابراز نگرانی کرده اند.

طبق Cn-Healthcare، اولین بیمارستان وابسته دانشگاه پزشکی دالیان یک برنامه آزمایشی را تا ژانویه ۲۰۲۱ آغاز می کند، زیرا ادغام بلاک چین هنوز ناقص است. این بیمارستان از بلاک چین برای ذخیره اطلاعات بیمار و درمان استفاده خواهد کرد.

اپراتورها همچنین گفتند که چنین پلتفرم مبتنی بر بلاک چینی به بیماران امکان می دهد تا از طریق برنامه WeChat که شبکه بلاک چین که هدفش به حداکثر رساندن راه حل های بدون تماس است و داده های مشاوره و درمان را ذخیره می کند، به خدمات به اصطلاح “بیمارستان اینترنتی” دسترسی داشته باشند.

با این حال، مقامات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات به مدیران این بیمارستان عنوان کردند که آنها مطمئن نیستند زیرساخت بلاک چین ایمن باشد و نگران مسائل امنیتی داده هستند.

Niu Tie، مدیر اولین بیمارستان وابسته دانشگاه پزشکی دالیان عنوان کرد:

“بخش اطلاعات ما با فشار زیادی از طرف دولت روبرو است. به عنوان یک بیمارستان پیشرو در منطقه  هرگونه تصمیم گیری بسیار محتاطانه انجام می شود،همچنین از نظر حریم خصوصی الزامات بسیار سختگیرانه ای وجود دارد. وزارت اطلاعات تصمیم گرفت تا کاربرد بلاک چین را از منظر امنیت داده ها مورد بررسی قرار دهند و همچنین جهت توسعه کارکنان فنی را مشخص کردند.”

Niu عنوان کرد که مقامات دولتی می خواستند بیمارستان اطمینان حاصل کند که اطلاعات قابل تأیید است و می تواند ذخیره سازی، انتقال و دسترسی به داده ها را ایمن کند.

چین به دلیل نظارت گسترده بر شهروندان مشهور است و اظهار نظرهایی متناقض با برخی از سیاست های خود را ارائه می دهد. مقامات بیمارستان دالیان عنوان کردند که پلتفرم بلاک چین آنها به بیماران امکان می دهد از طریق WeChat به خدمات دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است که بیمارستان دالیان و وزارت صنعت و فناوری اطلاعات هنوز در حال بحث و بررسی در مورد بهترین روش های تضمین حریم خصوصی و امنیت داده ها قبل از راه اندازی برنامه ریزی شده هستند.

طبق گزارش “توسعه صنعت بلاک چین ۲۰۲۰” شرکت های چینی بیش از نیمی از حق ثبت اختراعات بلاک چین جهانی را ثبت کرده اند. این امر به دنبال تایید رئیس جمهور چین توسط شی جین پینگ در صنعت صورت گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location