سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پاداش ۱۰۰ هزار دلاری Harvest Finance برای یافتن هکر این پلتفرم

بر اساس گزارش های منتشر شده، Harvest Finance، یک پروتکل مهم امور مالی غیرمتمرکز، ظاهراً پس از حمله ۲۴ میلیون دلاری که استخرهای نقدینگی آن را هدف قرار داده، ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش صادر کرده است.

Harvest Finance در توئیتی عنوان کرد که تاکنون اطلاعات کافی برای شناسایی مهاجمی “که در جامعه ارز دیجیتال

علاوه بر آدرس های بیت کوینی که این وجوه را در خود نگهداری می کنند، اکنون اطلاعات قابل شناسایی شخصی قابل توجهی در مورد این مهاجم وجود دارد.

پاداش ۱۰۰،۰۰۰ دلاری Harvest Finance اندکی پس از هک شدن این پروتکل در اوایل امروز صورت می گیرد که از طریق یک مهاجم رخ داد و این مهاجم حدود ۲۴ میلیون دلار از استخرهای Harvest Finance بیرون کشید و برای renBTC (rBTC) مبادله کرد. متعاقبا Harvest Finance این هک را تأیید کرد و ادعا کرد که این پروتکل بر روی مسئله کاهش حمله اقتصادی به استخرهای استیبل کوین و بیت کوین فعال است.”

این مهاجم حدود ۲٫۵ میلیون دلار به صورت تتر (USDT) و یواس دی کوین (USDC) به این پلتفرم برگرداند. Harvest Finance در توئیتر خود نوشت که “این مبلغ به سپرده گذاران آسیب دیده توزیع خواهد شد.”

در یک تلاش مشترک با Ren Protocol، پلتفرم Harvest Finance موفق به شناسایی آدرس های بیت کوین محل انتقال وجوه شد. نمایندگان Harvest Finance از صرافی های بزرگی همچون بایننس و کوین بیس درخواست کردند تا وجوه سرقت شده را مسدود کنند.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، توکن FARM پلتفرم Harvest Finance طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۰ درصد سقوط کرده است. طبق داده های DeFi Pulse، ارزش کل قفل شده در پروتکل Harvest نیز از حدود ۱ میلیارد دلار در ۲۵ اکتبر به حدود ۵۷۰ میلیون دلار کاهش یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location