video thumb

تلفن‌هوشمند جدید هواوی از کیف‌پول سخت‌افزاری برای یوان دیجیتال برخوردار است

بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی اعلام کرده است که سری گوشی های هوشمند آتی Mate40 خود شامل کیف پول سخت افزاری یکپارچه برای ارز دیجیتال

بر اساس پست رسمی هواوی در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo، این اولین گوشی هوشمندی است که از چنین کیف پولی برخوردار می باشد.

این پست همچنین نوید می دهد که کاربران می توانند ناشناس بودن خود را کنترل و محافظت کرده و تراکنش های آفلاین دوگانه انجام دهند. این موارد کاربران تلفن همراه را قادر می سازد تا به راحتی و فقط با لمس کردن دستگاه هایشان، حتی در صورت آفلاین بودن نیز وجوه را منتقل کنند.

“سری HuaweiMate40  اولین گوشی هوشمندی است که از کیف پول سخت افزاری دیجیتال RMB، امنیت سخت افزاری، محافظت از بی هویتی قابل کنترل و تراکنش های آفلاین دوگانه پشتیبانی می کند و یک تجربه پرداخت امن و راحت را به همراه دارد.”

هواوی همچنین یک Mate40 Pro رایگان به کاربر Weibo که این پست را به افرادی بیشتری ارسال می کند، ارائه می دهد.

Mate40 اولین گوشی هوشمند هواوی است که از فناوری تراشه ۵ نانومتری بهره می برد، همانطور که اخیراً نیز در آیفون ۱۲ اپل به کار گرفته شده است. این فناوری اجازه می دهد تا میلیاردها ترانزیستور دیگر روی یک تراشه بسته بندی شوند که به طور قابل توجهی قدرت را افزایش می دهد.

با این حال، به دلیل ادامه جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین، هواوی پس از اتمام ذخیره فعلی قادر نخواهد بود پردازنده های Kirin 9000 خود را خریداری یا تولید کند.

یوان دیجیتال چین در حال حاضر در مراحل آزمایش است، زیرا چندین کشور تلاش می کنند اولین کشوری باشند که ارز دیجیتال بانک مرکزی را راه اندازی می کنند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، یکی از مهم ترین عوامل توسعه ارز دیجیتال چین اقدام در برابر نفوذ دلار آمریکا در تجارت جهانی است.