سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر ارشد فنی Hashgraph انتظار دارد که علاقه به بلاک چین در سال ۲۰۲۱ بیشتر شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که لیمون بیرد (Leemon Baird )، مدیر ارشد فنی Hedera Hashgraph در مصاحبه ای با کوین تلگراف عنوان کرد که گرچه علاقه به بلاک چین در سال ۲۰۲۰ بسیار افزایش یافته است، اما او انتظار دارد که در سال ۲۰۲۱ اتفاقات بسیار بزرگتری برای این فناوری رخ دهد.

بیرد، دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه کارنگی ملون توضیح داد که “جهان به طور کلی به این صنعت به عنوان بلاک چین یا دفتر کل توزیع شده نگاه می کند و می گوید،” وای، واقعاً چیزی در آنجا وجود دارد. “او ادامه داد که” امسال من شاهد افزایش علاقه به این صنعت در سراسر جهان بودم و من فکر می کنم سال آینده شاهد افزایش علاقه بیشتری نیز خواهیم بود. “

بیرد با تشریح پیش بینی خوش بینانه خود برای سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: “من مانند بسیاری از مردم نیستم که وقتی سال ها می گذرد می گویند، خوب، امسال چیز زیادی را شاهد نبودیم، اما شرط می بندم سال آینده اوضاع بهتر می شود. ” وی در ادامه افزود:

“من فکر می کنم که ما در حال حاضر شاهد شروع آن هستیم، چرا که مردم به طور جدی این صنعت را یک چیز واقعی را در نظر می گیرند و مدت زیادی است که آن را مورد بررسی قرار داده اند. همانطور که گفته شد، اکنون مردم شروع به ورود به این صنعت کرده و در آن سرمایه گذاری می کنند. منظور من، سازمان های بزرگ است، مردم در واقع شروع به استفاده از این صنعت در شرکت های خود می کنند. “

Hashgraph اخیراً از همکاری با Chopra Foundation خبر داده که هدف از این مکاری توسعه یک پلتفرم بهداشت روان است که امیدوارند بتواند حدود یک میلیارد کاربر را به خود جذب کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location