video thumb

راهنمای فروش ارز دیجیتال در سایت سرمایکس

با آموزش فروش ارزدیجیتال به سرمایکس؛ معتبرترین سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با شما هستیم.

ورود به سایت سرمایکس:

اگر در سایت سرمایکس ثبت نام انجام دادید و الان قصد فروش ارزدیجیتال مورد نظرتان را دارید برای ورود به صرافی ارز دیجیتال سرمایکس روی گزینه ” ورود” در صفحه اصلی سایت کلیک کنید.

ورود

موبایل و کلمه عبوری که با آن ثبت نام کرده اید را وارد نمایید، سپس تیک گزینه من ربات نیستم را فعال کنید و بر روی گزینه ” ورود” کلیک کرده تا وارد سایت سرمایکس شوید .

اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده اید می توانید بر روی گزینه ”فراموشی رمز ورود ” همان طور که در شکل زیر مشخص شده است کلیک کنید.

اطلاعات ورود

فروش ارز دیجیتال به سایت سرمایکس :

برای فروش ارز دیجیتال به سایت سرمایکس در صفحه ی اصلی سایت فروش ارز دیجیتال یا در پنل کاربری گزینه  فروش ارز  را انتخاب نمایید.

صفحه ای برای شما باز می شود که لیستی از ارزهای دیجیتال را نمایش می دهد، با توجه به انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، بر روی ” فروش ” کلیک کنید.

فروش ارز

نکته مهم حتما قیمت لحظه ای فروش واحد را ملاحظه کنید و بعد تصمیم به فروش بگیرید.
– به هشدارهایی که قوانین و مقررات فروش به سرمایکس هست و داخل کادر آمده حتما حتما دقت کنید و در صورت تایید، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

قوانین و مقررات

چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از ۳۰ دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.
مبالغ پرداختی از طرف سرمایکس در روزهای کاری و تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت درخواست از طریق سیستم پایا به حساب شما واریز خواهد شد.
پس از پذیرفتن قوانین گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

قوانین و مقررات

فروش از سایر کیف پول ها

در این مرحله همانطور که در تصویر هم می بیند، دو گزینه فروش از سایر کیف پول ها یا فروش از کیف پول سرمایکس رو خواهید داشت که باتوجه به نوع والتی که قصد ارسال و فروش ارز را دارید گزینه را انتخاب می کنید.

صفحه اصلی فروش ارز

در صورتی که گزینه فروش از سایر کیف پول ها را انتخاب کنید مراحل را مطابق این بخش از راهنمای فروش به سرمایکس تکمیل بفرمایید تا فروش شما با موفقیت به انجام برسد. اگر قصد فروش از کیف پول سرمایکس را دارید ادامه همین آموزش را ملاحظه بفرمایید.

نکته مهم تر شما برای فروش به سرمایکس هیچ کارمزدی رو پرداخت نمی کنید.

مرحله اول: انتخاب ارز

در صورت انتخاب ارز قیمت تومانی و لحظه ای فروش به سرمایکس همچنین شبکه ارسالی ارز هم برای شما قابل مشاهد است.
در کادرمشخص شده مقدار فروش ارزی که تصمیم به فروش دارید را وارد کنید که ما در اینجا قصد داریم ۰٫۰۰۱ از موجودی بیت کوین را بفروشیم.

فروش از سایر کیف پول ها

با مشخص کردن مقدار فروش، مبلغ دریافتی شما محاسبه و نمایش داده می شود.
نکته: به هشدارهای این بخش که داخل کادر قرمز رنگ و با علائم هشدار مشخص شده است، بسیار دقت کنید.
-مقدار ارزی که قصد فروش آن را دارید به طور دقیق و صحیح وارد نمایید.
– چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از ۳۰ دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.
-در صورتی که مقدار دریافتی سرمایکس طی ۳۰ دقیقه آینده دقیقا ۰٫۰۰۱ بیت کوین نباشد، فروش شما به صورت دستی باید بررسی و تایید شود.

مرحله دوم: روش پرداخت

در این مرحله دو گزینه واریز به حساب بانکی و افزودن به اعتبار کاربری (آنی پس از تایید) را خواهید داشت.
همانطور که توضیح دادیم مبالغ پرداختی از طرف سرمایکس با انتخاب روش فروش از سایر کیف پول ها به حساب بانکی شما در روز های کاری از طریق سیستم پایا و طبق ساعتی که فروش داشتید طی ۲۴ ساعت آینده به حساب واریز می گردد و درصورت افزودن به اعتبار حساب کاربری پس از تایید مراحل فروش به صورت آنی خواهد بود.
کادر توضیحات: در این کادر اگر درخواستی که به سفارش شما مربوط می باشد را دارید می توانید در این قسمت وارد کنید.

روش پرداخت

بعد از ثبت درخواست، مقدار ۰٫۰۰۱ بیت کوین را جهت فروش به کیف پول سرمایکس انتقال می دهم. این جمله با توجه به عدد سفارش شما جهت تایید نهایی قرار داده شده است، که با تایید این گزینه، کادر آبی با عنوان ثبت درخواست و دریافت آدرس ارسال برای شما مشخص می شود که با کلیک کردن بر روی آن سفارش فروش شما ثبت می شود.

تایید درخواست

جزئیات درخواست فروش

در این مرحله جزئیات سفارش فروش ارز شما مشخص می شود.

جزئیات درخواست فروش

جزئیات فروش ارز

هشدارهای این بخش : چنانچه ارز ارسالی شما در مدت زمان ۳۰ دقیقه به کیف پول سرمایکس نرسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه می شود.
برای تایید خودکار فروش شما، باید دقیقا مقدار ۰٫۰۰۱ بیت کوین به کیف پول سرمایکس برسد، در غیر این صورت درخواست فروش شما به صورت خودکار تایید نمی شود.
مقدار ارز و ثانیه شمار : در این قسمت مقدار ارزی که انتقال داده اید و مدت زمان ۳۰ دقیقه انتقال به کیف پول سرمایکس مشخص شده است.

 ارسال ارز

با توجه به نوع کیف پول خود و کارمزد ارسال آن، مقداری ارسال نمایید که دقیقا ۰٫۰۰۱ بیت کوین طی ۰۰:۲۹:۵۰ در کیف پول سرمایکس به نشانی زیر دریافت شود.
• این کیف پول فقط برای فروش بیت کوین به سرمایکس است. به هیچ عنوان هیچ ارز دیگری به این کیف پول ارسال نکنید.
• این کیف پول موقت و یک بار مصرف است. برای فروش های بعدی حتما مراحل فروش را از ابتدا طی کنید.
• ارز ارسالی به کیف پول سرمایکس به هیچ عنوان قابل عودت نیست.
• مبلغ نهایی و تایید شده فروش شما بعد از دریافت ارز مشخص می شود.
• مبلغ پرداختی از سوی سرمایکس فقط از طریق سیستم پایای بانکی و با توجه به سیکل ساعات پایا واریز می شود.

ارسال ارز

در مرحله آخر برای ملاحظه مراحل سفارشات انجام شده، به قسمت فروش های من در پنل کاربری اتان وارد شوید، در این قسمت تمامی درخواست های فروش اتان به سرمایکس را ملاحظه خواهید کرد که در چه مرحله ای است.

درخواست های فروش

فروش ارز از کیف پول سرمایکس

در صورتی که گزینه فروش از کیف پول سرمایکس را انتخاب کنید ابتدا باید وارد کیف پول من در پنل کاربری اتان در سایت سرمایکس شوید.سپس مراحل را مطابق تصویر زیر تکمیل بفرمایید تا فروش شما با موفقیت به انجام برسد.

فروش از کیف پول

در صورت انتخاب ارز قیمت ریالی و لحظه ای فروش به سرمایکس برای شما قابل مشاهد است. سپس آدرس کیف پول سرمایکس برای شما نشان داده خواهد شد.

در کادر سمت راست مقدار ارزی که تصمیم به فروش دارید را وارد کنید و در کادر سمت چپ آدرس کیف پول مشخص شده سرمایکس را خواهید داشت.

نکته: دقت نمایید به هیچ عنوان آدرس ولت یا همان کیف پول سرمایکس را تایپ ننمایید و فقط آدرس را در بخش ارسال والت خودتان به صورت Copy و past وارد نمایید.

در کادر دوم سمت راست گزینه تگ دارد را خواهید داشت در صورتی که والت شما تگ دارد این گزینه را انتخاب و تگ کیف پولتان را داخل کادر کپی کنید.

و پس از اتمام این مراحل موجودی قابل فروش به تومان برای شما محاسبه و مشخص خواهد شد.

فروش از از کیف پول، انتخاب ارز

 

مرحله دوم: روش پرداخت

در این مرحله دو گزینه واریز به حساب بانکی و افزدون به اعتبار کاربری (آنی پس از تایید) را خواهید داشت.

نکته: مبالغ پرداختی از طرف سرمایکس با انتخاب روش فروش از سایر کیف پول ها به حساب بانکی شما در روز های کاری طی ۲۴ ساعت آینده به حساب واریز می گردد. و درصورت افزودن به اعتبار حساب کاربری پس از تایید مراحل فروش به صورت آنی خواهد بود.

  اطلاعات حساب بانکی شما:

شماره کارت ثبت شده در پنل کاربری را انتخاب کنید.

در نهایت وارد نمودن کد Google Authenticator یا کدی که برای شما اس ام اس می گردد.

و در آخر بر روی گزینه  ” به ولت سرمایکس انتقال دادم ” را کلیک کنید.لازم به توضیح است کلیه واریزی های فروش مستقیم از کیف پول سرمایکس پس از ثبت درخواست مبلغ فروش سریع به حساب بانکی واریز می‌گردد.