سرمایکس
video thumb

‌سرویس جدید صدور مشترک توکن با توافق بیت کوین و اتریوم راه اندازی شد

شرکت آمریکایی BitGo که در زمینه کیف پول های الکترونیکی و امنیت بلاک چینی فعالیت می نماید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از توسعه سیستم مبادله مالی میان اتریوم و بیت کوین با ضریب ۱:۱ خبر داد.

به گزارش ارزجو، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، این سیستم مالی جدید که Wrapped Bitcoin نامگذاری شده است، گستره‌ای از امکانات مربوط به مبادلات مالی غیرمتمرکز برای پرداخت‌ها و قراردادهای هوشمند در محیط مالی مبتنی بر اتریوم فراهم خواهد آورد.

گفته می‌شود شرکت‌های بزرگ تولید کننده ارز‌‌های دیجیتال همچون Kyber Network, Gnosis, MakerDAO و بسیاری دیگر از شبکه‌های مالی مبتنی بر مبادله غیر متمرکز قرار است از ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی از استاندارد اتریومی ERC-20 جهت استفاده در سیستم قرادادهای هوشمند خود استفاده کنند.

اکنون شرکت BitGo سیستم جدید توکن خود را تلاشی تحول گرایانه در جامعه ارزهای دیجیتال به حساب آورده که موجب پذیرفته شدن دیگر ارزهای دیجیتال در بازار بلاک چین اتریوم خواهد شد.

در این سیستم جدید کاربران بیت کوین می‌توانند با استفاده از داشبورد کار ارائه شده از سوی BitGo ، مانده حساب بیت کوین خود را چک کرده و ارزش دقیق آن در برابر اتریوم را در سیستم تحت قیومیت بلاک چین اتریوم که از طریق فناوری Etherscan کار می کند محاسبه کنند.

لازم به ذکر است شرکت BitGo در حقیقت با داشتن نقش قیومیت در بازار ارزهای دیجیتال تحت نظارت رگولاتوری تنظیم مقررات مبارزه با پولشویی و شناخت مشتریان (AML و KYC) فعالیت می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version