سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چطور بیت کوین رایگان به دست بیاوریم؟

در نوشتارهای قبلی با نحوه‌ی به دست آوردن بیت‌کوین آشنا شدید، ولی شاید برایتان جالب باشد بدانید آیا روش ساده‌تری برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد یا نه. باید بدانید که چیزی به نام پول رایگان وجود ندارد.

اگر پیامی به دست‌تان رسیده است که می‌گوید: “مقدار مشخصی بیت‌کوین یا اتریوم برای من بفرستید و من آن رقم را ده برابر خواهم کرد” باید بدانید یک کلاهبرداری بیش نیست. به حرف آن‌ها اعتماد نکنید و آن را باور نکنید و اگر برای‌تان مقدور است آن پس را در شبکه‌ی اجتماعی که منتشر شده است گزارش دهید (ریپورت کنید). این پرسش که چطور بیت کوین مجانی به دست بیاوریم یک سؤال مشترک است که غالبا ایجاد سوء تفاهم می‌کند، هیچ شخصی پولش را به رایگان در اختیارتان قرار نمی‌دهد.

بااین حال، شما می‌توانید بیت‌کوین مجانی به دست بیاورید، هرچند کاری که در ازای دریافت آن انجام می‌دهید موجب می‌شود رایگان نباشد. به عنوان مثال، می‌توانید چندین پازل یا معما حل کنید، پازل‌هایی وجود دارند که با حل کردن آن‌ها می‌توانید مقدار مشخصی بیت کوین به دست بیاورید. در این مورد شما برای به دست آوردن بیت کوین، به فروش کالا یا خدمات دست نمی‌زنید بلکه برای به دست آوردن آن رقابت می‌کنید.

ولی اگر می‌خواهید بدون هیچ زحمتی بیت‌کوین به دست بیاورید برای‌تان یک خبر بد دارم: غیر ممکن است. از تقلب و کلاهبرداری دور بمانید!

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version