سرمایکس
video thumb

افزایش ۵۰۰ هزار دلاری سود حاصل از معامله بیت کوین در «اسکوئر»

شرکت «اسکوئر» که یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات مالی به حساب می‌آید، در گزارش اخیر خود اعلام کرده که سود حاصل از سرمایه گذاری در بیت کوین در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، نسبت به سه ماهه دوم افزایش خواهد داشت.

سودآوری بیت کوین در سه ماهه سوم:

اسکوئر در گزارش خود، تمامی درآمدها و فعالیت‌های مالی حاصل از معامله با بیت کوین در پنل این شرکت را منتشر کرده است. اطلاعات درج شده در این گزارش، در قیاس با گزارش‌های مشابه شرکت‌های دیگر بهتر و دقیق تر چیده شده و دارای نمودار، آمار و ارقام مفصل تری می‌باشد.

پیشتر در اوایل سال جاری میلادی، این شرکت از پذیرفتن ارز دیجیتالی بیت کوین در اپلیکیشن پرداخت خود به نامSquare Cash payment خبر داد. این شرکت همچنین اعلام کرد که ارزش درآمدهای حاصل از تبادل ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در قیاس با سه ماهه دوم، دستکم حدود ۶ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

در متن این گزارش اسکوئر آمده است: ارزش کل سود حاصل از شبکه ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ حدود ۸۸۲ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است. از این مقدار سهم بیت کوین حدود ۴۳ میلیون دلار بوده است. در حالیکه رسانه‌ها به دنبال این هستند که ثابت کنند درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال در سال جاری کاهش خواهد یافت، اما آمار و گزارش‌های اخیر چیزی خلاف این را ثابت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، به جز سود حاصل از خرید بیت کوین، سود حاصل از مبادله بیت کوین در پنل اسکوئر تنها ۵۰۰ هزار دلار بوده است. اسکوئر همچنین اکتبر سال گذشته میلادی، تعامل خود را با باز کردن منبع ذخیره سازی سرد خود تنظیم و گسترش ICOهای خود را در دستور کار سیاست‌های خود قرار داد.

اسکوئر همچنین به تازگی سامانه‌ای به نام «اسکوئر ترمینال» را تاسیس کرده که از این طریق، کارت‌های اعتباری ویژه خود را در اختیار بازرگانان و تجار قرار خواهد داد. همچنین به تازگی شایعاتی نیز در خصوص احتمال پیوستگی امور مالی تجار با بیت کوین مطرح شده است. هر چند این شایعات تاکنون به صورت رسمی از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version