سرمایکس
video thumb

در فروشگاه‌هایی که رمزارز قبول نمی‌کنند، با رمزارز خرید کنید!

خلاصه مطلب

  • به تازگی شبکه‌ای به نام پلوتوس(Plutus) راه‌اندازی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی عملیات پرداخت هزینه‌ی خرید در فروشگاه‌های سراسر جهان را با استفاده از رمزارز انجام دهند. همچنین این نرم‌افزار به یک صرافی داخلی مجهز شده و می‌تواند به صورت آنی انواع مختلفی از رمزارز را با پوند یا یورو مبادله کند.

پلوتوس(Plutus) پلت‌فرم جدیدی است که به کاربرانش اجازه می‌دهد تا به راحتی و با استفاده از رمزارزهای خود در فروشگاه‌های مختلف اقدام به خرید اجناس مورد نظر خود کنند، همچنین به وسیله‌ی صرافی داخلی این نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود تا رمزارزهای خود را به یورو یا پوند تبدیل کنند.

دنیل دیچوپن(Danial Daychopan) بنیانگذار و مدیر عامل Plutus گفته است که:

راه‌اندازی و افتتاح Plutus Tap و نرم‌افزار پرداختی آن، شروعی بر استفاده‌ی روزانه از رمزارزها خواهد بود. در حالی که اساسا مردم رمزارزها را به چشم سرمایه‌گذاری می‌دیدند، خیلی‌ از آن‌ها می‌خواستند که از این دارایی‌های خود همانند دیگر ارزها استفاده کرده و آن‌ها را خرج کنند.

Danial Daychopan

رمزارزها به طور پیوسته و مداوم در حال محبوب شدن و همه‌گیر شدن هستند، اما چالش اصلی اینجاست که چگونه تجار و فروشندگان را متقاعد به دریافت و پذیرش آن‌ها کنیم.

برآورد شده است که تنها کمتر از ۰/۱ درصد از فروشگاه‌های جهان بیت‌کوین را قبول می‌کنند و دلیل این امر نیز سختی مبادله‌ی آن در صرافی و تبدیل به ارز فیات است.

اما ایده‌ی پلوتوس نیاز به پذیرش تجار و فروشندگان را حذف می‌کند. مشتریان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار Plutus رمزارزهای خودشان از جمله بیت‌کوین، اتریوم و یا رمزارز پلوتون(Pluton) خود را هرجایی خرج کنند.

پلت‌فرم منحصر به فرد PlutusDEX یک صرافی غیر‌متمرکز است و به کاربران اجازه می‌دهد به محض انجام عملیات پرداخت، رمزارزهایشان به پوند استرلینگ یا یورو تبدیل شوند، سپس فروشنده سریعا و بدون هرگونه هزینه‌ی اضافی وجه خود را دریافت می‌کند.

دیچوپن ادامه داد که:

سیستم ما اولین نمونه‌ای است که هم برای مشتریان امن، هم برای فروشندگان ساده و هم برای بانک‌ها قابل قبول می‌باشد. این سیستم یک نرم‌افزار یکپارچه است که خرید‌های کاربران توسط بلاک‌چین بیت‌کوین و اتریوم درون آن تایید شده، و امنیت آن‌ها توسط قوی‌ترین شبکه‌های محاسباتی توزیع شده در جهان حفظ می‌شود.

Danial Daychopan

در نرم‌افزار Plutus طرحی به نام “وفاداری” برای کاربران در نظر گرفته شده است که هرکابر تا سقف ۳ درصد از پول خرید خود را به صورت رمزارز Pluton(پول دیجیتالی این نرم‌افزار) در حساب کاربری خود باز خواهد یافت.

نرم‌افزار Plutus کار خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و در همان سال توانست طی یک جمع‌آوری سرمایه همگانی، چیزی در حدود ۱ میلیون دلار پشتوانه مالی دریافت کند. شرکت توسعه‌دهنده‌ی این نرم‌افزار نیز یکی از شرکت‌هایی بود که توانست بیشترین رای دریافتی از سوی مردم را به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های خوب مرتبط با FinTech در همان سال دریافت کند.

دنیل دیچوپن در انتها اضافه کرد:

راه‌اندازی نرم‌افزار ما شروع یک انقلاب در صنعت رمزارزها محسوب می‌شود. برای اولین بار در تاریخ سرمایه‌گذاران صنعت رمزنگاری می‌توانند از ارز دیجیتال خود به صورت آنلاین استفاده کرده و از فروشگاه‌های سراسر جهان خرید کنند.

Danial Daychopan

نظر شما در رابطه با پلوتوس چیست؟ آیا عصر استفاده از رمزارزها به عنوان یک ارز در انجام خرید‌های روزانه شروع شده است؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version