سرمایکس
video thumb

یک سوم آمریکایی‌ها در بازار بیت کوین و ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند!

موسسه کلاور (Clover) به تازگی تصمیم به انجام یک مطالعه تحقیقی با عنوان «آمریکایی‌ها چه نظری درباره ارز دیجیتال دارند» گرفته است. در این تحقیق که هزار نفر از مردم آمریکا در آن شرکت داشته‌اند. گروه تحقیقاتی بر این مورد تأکید ورزیده‌اند که احساسات مردم را در مورد خرید ارز دیجیتال و هیجان (یا ترسی) که در مورد پول مجازی دارند، نشان دهند. نهایتاً ۷۰% از مردم آمریکا بر سر این مسئله توافق کردند که در مورد ارز دیجیتال اطمینان خاطر ندارند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس: اطلاعات جمع آوری شده در این تحقیق از شرکت‌کنندگانی به دست آمده بود که بین ۱۸ تا ۸۰ سال سن داشتند و میانگین سن آنها ۳۶ سال بوده است. شرکت کنندگان در این تحقیق با استفاده از پلتفرم ترک آمازون Turk) (Mechanical Amazon در این تحقیقات شرکت کرده بودند. این پلتفرم نوعی سیستم جمع آوری اطلاعات است که به افراد برای پر کردن فرم‌ ها و دیگر فعالیت‌ها مبلغی معادل ۰٫۰۱ دلار یا بیشتر پرداخت می‌کند.

اکثر آمریکایی‌ها یعنی حدود ۹ نفر از ۱۰ نفر بر اساس آنچه در این تحقیق گفته شده، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال داشتند. از این ۹۰ درصد حدود ۷۵ درصد احساس می‌کردند که می‌دانند ارز دیجیتال چیست و بیش از ۲۰ درصد آنها اعتقاد داشتند که می‌دانند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن در رابطه با ارز دیجیتال است.

کلاور اشاره می‌کند که: «حدود ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که در مورد ارز دیجیتال دچار عدم اطمینان هستند.»

وقتی که از شرکت کنندگان در مورد علت تمایلشان برای فعالیت کردن در زمینه ارزهای دیجیتال پرسیده شد، به نظر می‌آمد مهم‌ترین دلیل آنها این باشد که با موجی که قیمت بیت کوین ایجاد کرده همراه شوند و یا حتی‌الامکان با امتحان ارزهای دیجیتال دیگری مانند لایت کوین (Litecoin) یا ریپل (Ripple) در صورت افزایش قیمت، به سود عظیمی دست پیدا کنند.

حدوداً ۴۰ درصد آنها با این مسئله موافق بودند که در صورتی که کسی که می‌دانستند در زمینه ارز دیجیتال سررشته‌ای دارد به آنها توصیه کند احتمال بیشتری وجود دارد که در این زمینه وارد شوند و این هم نشانه دیگری از ترس از دست دادن سرمایه به شمار می‌رود.

حدود یک سوم از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در این تحقیق در زمینه ارز دیجیتال فعال هستند ولی جزئیات نشان می‌دهد که مردها ۲ برابر زنان در زمینه ارز دیجیتال وارد شده‌اند.

یکی دیگر از جزئیاتی که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته بود میزان درآمد شرکت کنندگان در یک سال گذشته بوده است تا بتوان اگر رابطه‌ای در این میان شکل‌گرفته مورد بررسی قرار گیرد. بیش از نصف سرمایه‌گذاران در صنعت ارز دیجیتال سالانه بین ۷۵۰۰۰ تا ۹۹۹۹۹ دلار درآمد داشته‌اند. با این حال کمتر از نصف شرکت‌کنندگانی که سالانه کمتر از ۲۵ هزار دلار درآمد داشته‌اند برای رسیدن به این درآمد وقت گذاشتند.

در نتیجه گیری این تحقیق گفته شده: نظرات آمریکایی‌ها در مورد ارز دیجیتال و نقش آن در پیشرفت به چند قسمت تقسیم می‌شود. کاملاً واضح است با اینکه بسیاری فکر می‌کنند که می‌دانند ارز دیجیتال چیست وقتی که از آنها برای توضیح در مورد آن سؤال می‌شود تعداد کمی از آنها قادر هستند به درستی در مورد آن توضیح دهند که نشان دهنده اطلاعات سطحی آنها است.

این اطلاعات می‌تواند به فعالیت‌های تعمیرات سرفیس تجاری و شرکت‌های تبلیغاتی کمک کند تا درک بهتری از چگونگی تنظیم بازار برای جذب سرمایه‌گذاران بالقوه داشته باشند. امیدواریم که این اطلاعات بتواند فرصت بهتری برای سرمایه‌گذاران برای یادگیری بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال نیز فراهم کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version