سرمایکس
video thumb

ایالت اوهایو از سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری بر روی ارزهای دیجیتال خبر داد

دولت ایالت اوهایو آمریکا از سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری صندوق‌های مالی این ایالت بر روی استارت آپ‌های بلاک چینی و ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش ارزجو، بر اساس این گزارش، «ری لیچ»، مدیر عامل شرکت غیر انتفاعی JumpStart اعلام کرد که تاکنون در مجموع، هفت صندوق حاضر در اوهایو مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در مراحل اولیه راه اندازی استارت آپ های بلاک چینی سرمایه گذاری کرده‌اند.

گفته‌می شود ۲۰۰ میلیون دلار باقی مانده از سرمایه گذاری مقرر بر روی پروژه حاضر نیز از طریق صندوق تامین اجتماعی ایالت اوهایو تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است که این اقدام ایالت اوهایو پس از آن صورت می‌گیرد که پیشتر ایالت «بوکی» از آزاد سازی فعالیت این دسته از ارزها به ویژه بیت کوین در این ایالت، البته به شرط پرداخت مالیات مربوط به آن موافقت کرده بود.

همچنین گفته می‌شود صندوق مالی محلی FlashStarts در اوهایو نیز قرار است به صورت جداگانه مبلغ ۶ میلیون دلار در زمینه توسعه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند.

بر اساس آمارهای منتشر شده، با وجود سقوط و ادامه رکود در بازار آمریکا، بلاک چین‌ها و ارزهای دیجیتال توانسته‌اند طی ۱۰ ماه گذشته تعداد قابل توجهی شغل در این کشور ایجاد کنند.

 

برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعات از دنیای بلاک چین به صفحه اول ارزجو مراجعه کنید و از بخش محتوا می توانید به آخرین اطلاعات این حوزه دسترسی داشته باشید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version