سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی Bittrex توکن XRP را از لیست خود خارج می‌کند!

صرافی ارز دیجیتال Bittrex اعلام کرد که از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ کلیه بازارهای XRP را حذف خواهد کرد. جفت ارزهای معاملاتی که تحت تأثیر قرار می گیرند، عبارتند از: BTC / XRP ، ETH / XRP ، USDT / XRP و USD / XRP.

این اعلامیه تنها چند روز پس از آن اعلام می شود که صرافی کوین بیس عنوان کرد که معاملات خود را با XRP از تاریخ ۱۹ ژانویه متوقف می کند.

قیمت XRP از هفته گذشته و زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دادخواست خود علیه Ripple ، اطلاع رسانی کرد، کاهش قابل توجهی داشته است.

در این دادخواست ادعا شده است که ریپل به همراه براد گارلینگهاوس، مدیرعامل این شرکت و کریس لارسن، بنیانگذار آن، بیش از ۱٫۳ میلیارد دلار از طریق آنچه که ادعا می شود فروش اوراق بهادار ثبت نشده XRP بوده است، جمع آوری کرده اند.

دیروز در پاسخ به این مسئله ادعا کرد که حمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به ریپل تلاشی برای پایین آوردن کل صنعت ارز دیجیتال ایالات متحده است.

در حالی که این شرکت انکار کرد که XRP آن طور که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادعا می کند، یک اوراق بهادار نیست، عنوان کرد که اکثر مشتریان XRP در خارج از ایالات متحده ساکن هستند و این شرکت به کار خود ادامه می دهد و از محصولات خود در سایر نقاط جهان پشتیبانی می کند.

با این حال، به نظر می رسد که این کار چندانی تاثیری بر روی اطمینان سرمایه گذاران نداشته است، زیرا قیمت XRP طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد دیگر نیز کاهش یافت و به ۰٫۲۰ دلار رسید.

لازم به ذکر است که قیمت XRP قبل از اعلام دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بالا بود و در اواخر ماه نوامبر به بالاترین قیمت سالانه خود یعنی ۰٫۶۷ دلار رسید.

حال، با از بین رفتن ۷۰ درصد از این مقدار، تحلیلگران از خود می پرسند که آیا این دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می تواند برای XRP حکم مرگ را داشته باشد؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location