سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Grayscale Investments تمام XRP خود را نقد می‌کند

Grayscale در حال انحلال XRP Trust خود است و پس از نقد کردن کلیه XRP که توسط این تراست نگهداری می شود، پول نقد را بین سرمایه گذاران تقسیم می کند.

مدیر صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال نهادی Grayscale Investments این اقدام را در پاسخ به دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار در دسامبر سال ۲۰۲۰ مبنی بر اینکه توکن XRP طبق قوانین ایالات متحده یک اوراق بهادار است، انجام داده است.

براساس اطلاعیه ای که چندی پیش منتشر شد، Grayscale پس از طرح شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار و حذف شدنXRP از لیست صرافی های بزرگ ارز دیجیتال تصمیم گرفت تا این Trust را فسخ کند. Grayscale عنوان کرد:

“به احتمال زیاد برای سرمایه گذاران آمریکایی از جمله تراست، تبدیل XRP به دلار آمریکا دشوارتر خواهد بود و بنابراین عملیات Trust ادامه می یابد.”

گفتنی است که تمام XRP موجود در این تراست قبلاً نقد شده است و Grayscale قصد دارد پس از کسر هزینه ها، سود خالص نقدی را به سهامداران XRP Trust تقسیم کند. این تراست پس از توزیع وجوه خاتمه می یابد.

علی رغم مواضع سختگیرانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد XRP، نهادهای نظارتی در سایر کشورها متقاعد نشده اند که این توکن یه اوراق بهادار است.

گزارش ژانویه مربوط به قانون گذاری ارز دیجیتال توسط خزانه داری انگلستان، XRP را به عنوان یک توکن قانون گذاری نشده در کنار دارایی های دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) طبقه بندی کرد، در حالی که این خزانه داری توکن های قانون گذاری نشده را نه به عنوان پول الکترونیکی و نه به عنوان وکن اوراق بهادار توصیف نمی کند.

این گزارش XRP را در درجه اول به عنوان یک exchange token توصیف می کند – توکنی که “در درجه اول به عنوان وسیله مبادله استفاده می شود”

چندی پیش، آژانس خدمات مالی ژاپن به The Block گفت که XRP را به عنوان ارز دیجیتال طبقه بندی می کند، نه یک اوراق بهادار.

لازم به ذکر است که در حال حاضر XRP با قیمت ۰٫۳۱ دلار معامله می شود و در ۳۰ روز گذشته ۴۰٪ افت داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location