سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت خدمات بیمه‌ای State Farm در حال بررسی فناوری بلاک چین برای بیمه خودرو

گروه خدمات بیمه اتومبیل و بیمه عمر ایالات متحده به نام State Farm در حال آزمایش فناوری بلاک چین است تا مطالبات بیمه خودرو را به صورت بالقوه سرعت ببخشد. این شرکت طرح جدید پلتفرم جانشین سایت خود را که برپایه بلاک چین است اعلام کرده است.

آزمایش فناوری بلاک چین توسط State Farm

به استناد وب‌سایت این شرکت، آن‌ها به بررسی بیش از ۳۸،۰۰۰ مطالبه در روز می‌پردازند و در صندوق‌های مشترک دارای ۵۱۹،۰۰۰ حساب هستند.

مایک فیلدز، مدیر اجرایی نوآوری شرکت State Farm گفت: “امروز، وکالت و جانشینی یک فرآیند نسبتا دستی و زمان‌بر است که غالبا به بررسی فیزیکی نیاز دارد که باید توسط بیمه‌گر به صورت موردی بررسی شود. می‌توانید میزان زمان و منابع مورد نیاز برای انجام این تراکنش‌ها را تصور کنید”.

اگر تا به حال با خودرو تصادف کرده باشید، می دانید فرآیند خسته کننده  پر کردن فرم‌های مطالبه و طی کردن مراحل آن چقدر زمان‌بر است. شرکت State Farm تلاش دارد با بهره‌گیری از فناوری جدید بلاک چین به این فرآیند سرعت ببخشد و درعوض در زمان و هزینه صرفه جویی کند.

در چرخه فرآیند مطالبات، از فناوری بلاک چین استفاده می‌شود و این روش را تا طولانی‌ترین چرخه‌ها ادامه خواهیم داد.

فیلدز می‌گوید: “راه حل بلاک چین که در حال کار کردن روی آن هستیم مزایای بالقوه‌ای دارد. این راه حل به ما کمک می‌کند تا فرآیند دستی را به صورت ایمنی، اتوماتیک کنیم و ثبت دائمی از تراکنش‌های پرداخت‌ها داشته باشیم که به راحتی و با دقت قابل تایید هستند. همچنین این قابلیت را دارد که زمان لازم برای دریافت بازپرداخت مبالغ کسر شده بابت مالیات را برای مصرف‌کنندگان کاهش دهد”.

شرکت‌های بیمه‌ای از این حرکت تبعیت می‌کنند

State Farm تنها شرکت بیمه‌ای نیست که تلاش می‌کند به بلاک چین گذار کند. ماه گذشته، شرکت Sompo مستقر در ژاپن با BitPesa شریک شد و شراکت آن‌ها بر “دیجیتالی کردن خدمات انتقال وجه جهانی” مترمکز بود. در سپتامبر گذشته نیز، شرکت بیمه People چین (PICC) نیز با VeChain شریک شد تا اقدامات مبارزه علیه تقلب و شناسایی مشتریان (KYC) را بهبود ببخشد.

 

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location