video thumb

بلاک چین تتا، اولین صرافی غیرمتمرکز با نام ThetaSwap را راه‌اندازی می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، شبکه پخش ویدیوی مبتنی بر بلاک چین Theta اکنون صرافی غیرمتمرکز خود را در اختیار دارد. بر اساس اطلاعیه ای که روز جمعه منتشر شد، تتا (THETA) ThetaSwap، اولین پلتفرم مبادلاتی غیر متمرکز بلاک چین را راه اندازی کرده است.

گزارش شده است که کاربران ThetaSwap v1 می توانند توکن های TNT-20 مبتنی بر Theta را به همان روشی که در مورد سرویس های بازارساز خودکار مانند Uniswap و SushiSwap برای توکن های ERC-20 در زنجیره Ethereum وجود دارد، مبادله کنند.

این پروژه عنوان می کند که امیدوار است با راه اندازی ThetaSwap v1، در کاربران برای تعامل با استاندارد توکن TNT-20 انگیزه ایجاد شود.

گفتنی است که به غیر از توکن های TNT-20 و Theta Fuel (TFUEL) – “گس کوین” بلاک چین تتا – در نسخه های بعدی DEX نیز از توکن های رپد پشتیبانی خواهد کرد. تتا همچنین عنوان کرده که برخی از پروژه های استیبل کوین نیز قصد خود را برای ایجاد نسخه های TNT-20 توکن های خود برای استفاده در ThetaSwap ابراز کرده اند.

براساس این اعلامیه، پخش کننده ها برای تعویض توکن ها در پلتفرم DEX باید از پسوند کیف پول تتا کروم خود استفاده کنند. دارندگان نسخه وب نیز می توانند با استفاده از عبارات هسته خود به افزونه Chrome منتقل شوند.

ThetaSwap در دسامبر سال ۲۰۲۰ به روز رسانی های شبکه اصلی را دنبال می کند. در آن زمان، این پروژه شبکه خود را ارتقا داد تا شامل پشتیبانی از داده های قرارداد هوشمند باشد. تتا شبکه اصلی خود را در ماه مه سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد و همچنان یکی از پروژه های برجای مانده از دوره حباب ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ است.

اعلامیه ThetaSwap نیز همزمان با افزایش قابل توجه توکن THETA مطرح شده است. بر اساس داده های Coin360، ارز دیجیتال رتبه ۲۰ ام از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است.

در واقع بایدعنوان کرد که، THETA در سال ۲۰۲۰ از یک قیمت مثبت برخوردار بود و تقریباً ۲،۰۰۰٪ سود در طول سال به دست آورد.