سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

PayPal شرکت دارایی دیجیتال Curv را خریداری می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که غول پرداختی پی پال (PayPal)، شرکت دارایی های دیجیتال Curv مستقر در اسرائیل را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

طبق گفته پی پال، این شرکت، Curv را به عنوان بخشی از ابتکار عمل خود برای حمایت از ارزهای رمزپایه و دارایی های دیجیتال خریداری كرده است. این پلتفرم عنوان کرده که قصد دارد پیش از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ این خرید را به اتمام برساند، اما مبلغ خرید خود را اعلام نکرده است. Calcalist، یک رسانه مستقر در اسرائیل هفته گذشته اعلام کرد که ممکن است Curv بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار فروخته شده باشد، اما CNBC روز دوشنبه گزارش داد که “ارزش این معامله کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار است.”

خوزه فرناندز دی پونته (Jose Fernandez da Ponte)، معاون رئیس و مدیر کل بخش ارز رمزپایه و بلاک چین پی پال عنوان کرد: “خرید Curv بخشی از تلاش ما به منظور سرمایه گذاری در این فناوری برای تحقق چشم انداز یک سیستم مالی فراگیر است.” “در طول مکالمات خود با تیم Curv، ما تحت تأثیر استعداد فنی ، روحیه کارآفرینی و تفکر در فن آوری ساخته شده توسط آنها در طول چند سال گذشته قرار گرفته ایم.”

بسیاری از نشریات با استناد به منابع ناشناس آشنا به موضوع در اوایل ماه جاری خبر خریداری Curv توسط پی پال را منتشر کردند. با این حال، برخی از سرمایه گذاران خرید این شرکت ارز رمزپایه خرید این شرکت ارز رمزپایه را با توکن بومی پروتکل مالی غیرمتمرکز Curve Finance اشتباه گرفتند. قیمت توکن Curve CRV طی یک ساعت پس از انتشار این خبر با بیش از ۱۰ درصد افزایش به ۲٫۶۰ دلار رسید. اما قیمت این توکن در حال حاضر به ۲٫۳۵ دلار رسیده است.

خرید Curv پس از ورود پی پال به فضای ارز رمزپایه صورت می گیرد. در اکتبر ۲۰۲۰، این پلتفرم ابتدا اعلام کرد که مشتریان آن می توانند از سال ۲۰۲۱ از ارزهای رمزپایه برای خرید در هر فروشگاهی که شبکه پی پال را داراست، استفاده کنند. ساکنان ایالات متحده در حال حاضر می توانند از این پلتفرم پرداخت برای خرید و فروش ارز رمزپایه استفاده کنند، اما پی پال عنوان کرده که به زودی این خدمات را به انگلستان گسترش خواهد داد.

قیمت سهام پی پال در مارس بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته است و از ۲۷۳٫۶۳ دلار به ۲۳۰٫۵۷ دلار در زمان نگارش این مطلب رسید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location