video thumb

جمع‌آوری ۳۷ میلیون دلار سرمایه برای راه‌اندازی بانک ارز دیجیتال نهادی توسط Avanti Financial

گروه مالی آوانتی اعلام کرده است که ۳۷ میلیون دلار سرمایه در سری A جمع آوری کرده است و این شرکت را به سمت راه اندازی به عنوان یک بانک دارایی و ارز دیجیتال نزدیک کرده است.

در اطلاعیه ای، آوانتی اظهار داشت كه از درآمد حاصل علاوه بر توسعه مالی و سایر هزینه های عملیاتی، برای تأمین سرمایه نظارتی مورد نیاز برای راه اندازی نیز استفاده خواهد كرد. در این دور مجموع وجوه جمع آوری شده به ۴۴ میلیون دلار می رسد.

شرکت کنندگان در این دور، سرمایه گذاران نهادی از جمله Coinbase Ventures ، Binance. US ، Morgan Creek Digital ، Madison Paige Ventures ، AP Capital و Susquehanna Private Equity Investments، علاوه بر افرادی ماندد تریس مایر (Trace Mayer) و برخی از رهبران و مدیران اجرایی آوانتی بودند . بنیاد دانشگاه وایومینگ نیز در این دور جمع آوری مالی مشارکت داشت.

آوانتی در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک بانک وایومینگ تاسیس شد که به عنوان یک پل ارتباط سازگار با مقررات بین سیستم های پرداخت دلار آمریکا و دارایی های دیجیتال طراحی شده است. این شرکت برای اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ وضعیت منشور بانکی را از ایالت وایومینگ به دست آورد و دومین شرکت ارز رمزپایه بود که پس از Kraken Financial که منشور بانک را در سپتامبر همان سال دریافت کرد، به یک بانک تبدیل شد.

کیتلین لانگ (Caitlin Long)، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Avanti Financial اظهار داشت که این شرکت انتظار دارد تا در اواخر سال جاری خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. وی هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ راه اندازی اعلام نکرد اما اشاره کرده که یک استیبل کوین کاملاً قانون گذاری شده متصل به دلار در دست تولید دارد. وی در ادامه اظهار داشت:

“نقشه راه ما شامل ارائه خدمات پرداخت دلار آمریكا بر اساس API برای wires، ACH و SWIFT ؛ صدور دلار قابل برنامه ریزی و توکنیزه شده ایالات متحده به نام Avit و خدمات کاستدی و آن-رمپ برای بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال می باشد. “

کیتلین لانگ در مصاحبه ای با کوین تلگراف در سپتامبر سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که آوانتی قصد تبدیل شدن به صرافی را ندارد و فقط برای سرمایه گذاران نهادی خواهد بود.

تریس مایر، کارآفرین و از اولین کسانی که بیت کوین را مورد پذیرش قرار داد، کنسرسیومی را هدایت می کند که سری A آوانتی را هدایت می کند. وی اظهار داشت که آوانتی بسیار مناسب است تا همراه با بلوغ بازار، نیاز به اپراتورهای سازگار با قانون در صنعت دارایی های دیجیتال را برطرف کند.