سرمایکس
video thumb

پیشی گرفتن بیت کوین ABC از SV در بازار ارزهای دیجیتال

شرکت OKEx  به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین شرکت‌های فعال در امر مبادله بیت کوین در جریان رقابت ایجاد شده موسوم به «جنگ هشینگ»، موضع رسمی خود را اعلام کرد.

به گزارش ارزجو، بر اساس این گزارش، OKEx  با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که ارز دیجیتال Bitcoin Cash ABC را به عنوان جایگزین Bitcoin Cash اصلی مورد شناسایی قرار خواهد داد.

Bitcoin Cash ABC، دل OKEx را هم ربود

در بیانیه صادر شده از سوی OKEx آمده است: ما مبادله و انجام تراکنش با استفاده از Bitcoin Cash ABC را پذیرفته و همچنین مبادله Bitcoin Cash SV را نیز از ساعت ۵ صبح تاریخ ۱۳ دسامبر آغاز خواهیم کرد.

لازم به ذکر است وقوع رقابت سنگین میان دو زیر مجموعه متشکل از Bitcoin Cash از تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری میلادی آغاز شده و منجر به ایجاد وضعیتی غامض در جامعه ارزهای دیجیتال شد. علاوه بر ایجاد چنین وضعیتی، با از دست رفتن اعتماد مشتریان به بازار ارزهای دیجیتال، قیمت کلیه ارزها نیز رو به سقوط گذاشت.

گفته می‌شود ارز دیجیتال Bitcoin ABC از همان ابتدای تشکیل خود از سوی چندین شرکت منتشر کننده ارزهای دیجیتال مورد استقبال قرار گرفت. این ارز جدید توسط «راجر ور»، مدیر عامل وب سایت Bitcoin.com مدیریت می‌شود. به اعتقاد کارشناسان، این ارز دیجیتال در حقیقت نسخه محافظه کار شرکت مادر خود یعنی  Bitcoin Cash به حساب می‌آید که نسبت به ارز رقیب خود، اصول بیشتری از Bitcoin Cash را به ارث برده و از سوی پایگاه‌های مبادلات ارزی بزرگی همچون Coinbase، بایننس و بیت مین نیز ساپورت می‌شود. همچنین شرکت Gemini که مالکیت آن با دو قلوهای به نام وینکلوس است نیز اعلام کرده که از مبادلات این ارز حمایت خواهد کرد.

اما شرکت Bitcoin SV که توسط «کرایگ رایت» بنایان نهاده شده، پروتکلی رادیکال تر نسبت به ABC داشته و اصلاحات عمیقی در ساختار Bitcoin Cash ایجاد کرده است. کرایگ همچنین نام نسخه SV را «دیدگاه ساتوشی» نهاده  است. وی همچنین ادعا کرده که وی همان ساتوشی بوده و طرح اولیه بیت کوین در سال ۲۰۰۸ نیز کار وی بوده است.

این در حالیست که به نظر می‌رسد Bitcoin Cash ABC پیروز میدان شده و حتی بنا به گزارش منتشر شده از سوی CoinMarketCap، این ارز دیجیتال جدید در حال گرفتن جایگاه شرکت مادر خود یعنی Bitcoin Cash در بازار ارزهای دیجیتال است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version