سرمایکس
video thumb

صرافی بیتفینکس، توکن جدید pBTCرا در لیست خود قرار می‌دهد

بر اساس گزارش های منتشر شده، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بیتفینکس با اعلام پشتیبانی از راه حل جدید زنجیره ای متقابل دیفای، همچنان به سرمایه گذاری مالی غیر متمرکز یا دیفای ادامه می دهد.

صرافی بیتفینکس قصد دارد پی توکنز (pBTC) را در لیست خود قرار دهد – pBTC، توکن جدیدی است که قصد دارد با اتصال بیت کوین (BTC) به همه بلاک چین ها، نقدینگی زنجیره متقابل دیفای را باز کند. این توکن به ارزش ۱ به ۱ به بیت کوین وابسته است و تا به امروز با اکوسیستم های اتریوم (ETH) و EOS DeFi سازگار است.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر اجرایی بیتفینکس در این رابطه به کوین تلگراف گفت که این پلتفرم انتظار دارد که تا پایان ماه مه سال ۲۰۲۰ پشتیبانی از سپرده ها و برداشت های PBTC را اضافه کند. آردوینو توضیح داد که pBTC به اولین توکن متمرکز بر قابلیت همکاری DeFi که در بیتفینکس پشتیبانی می شود، تبدیل خواهد شد. وی عنوان کرد:

“در حال حاضر ما فقط از pTokens پشتیبانی می کنیم، اما از پروژه های بیشتری برای همکاری با خود استقبال می کنیم تا دسترسی کاربران به نقدینگی بین زنجیره ای را آسانتر کند.”

آردوینو پیش از این پروژه pTokens را در اواخر دسامبر ۲۰۱۹ مورد پذیرش قرار داد و پیش بینی کرد که نقل و انتقالات با ارزش زنجیره ای متقابل، بحرانی ترین مسئله پیش روی بخش ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

توماس برتانی (Thomas Bertani)، بنیان گذار Provable Things ، تیم اصلی توسعه پروژه pTokens عنوان کرد که ادغام pTokens با بیتفینکس جریان نقدینگی بین صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز را ساده می کند. برتانی افزود که این اقدام یک سوئیچ توکن را تسهیل می کند و یک دروازه جدید برای نقدینگی بیت کوین ایجاد می کند تا وارد اکوسیستم دیفای شود. براساس اطلاعات Coingecko ، pBTC فقط در دو بازار تجارت می کند که عبارتند از: Kyber Network و Bancor Network.

لیست کردن pBTC در بیتفینکس با راه اندازی راه حل قابلیت همکاری pTokens  همراه است. با توجه از این نسخه جدید، کاربران بیت کوین اکنون قادر به استفاده از pBTC در هر دو اکوسیستم اتریوم و EOS هستند. pBTC در مارس سال ۲۰۲۰ به شبکه اتریوم برگردانده شد. برتانی خاطرنشان کرد که برنامه های دیفای باید بهم وصل شوند تا در رشد صنعت دیفای سهیم باشند. وی در ادامه افزود:

“برنامه های غیر متمرکز امروز باید مانند بلاک های لگو با یکدیگر تعامل داشته و یکدیگر را تکمیل کنند تا کل صنعت دیفای مقیاس پذیر شود. این قابلیت همکاری برای این جنبش بسیار حیاتی است، زیرا نقدینگی کاتالیزوری است که به دیفای کمک می کند تا به پتانسیل واقعی خود برسد. “

برتانی همچنین افزود که این شرکت به طور فعال در حال کار بر روی pTokens های دیگر، از جمله pETH ، pEOS ، pLTC و pDAI است. وی افزود:
“pTokens های جدید مانند pEOS و pLTC قبلاً در یک محیط آزمایشی مستقر شده اند و به زودی در شبکه اتریوم نیز در دسترس خواهند بود. همین امر در مورد دارایی های دیگر نیز اعمال می شود و PETH و pDAI را به EOS می آورند.”

در حالی که اکثر راه حل های وام دهی دیفای بیت کوین را از طریق اتریوم ادغام می کنند، راه اندازی pBTC در EOS DeFi بیت کوین را به عنوان وثیقه برای EOS استیبل کوین معرفی می کند.
EOSDT با چارچوب دیفای چند زنجیره ای Equilibrium ، تبدیل به یکی از معدود راه حل های ادغام بیت کوین EOS DeFi می شود.
به عنوان بخشی از این ابتکار عمل، pBTC با استیبل کوین غیرمتمرکز EOS  یعنی EOSDT ادغام خواهد شد. این به عنوان یک ابزار جدید دیفای عمل می کند تا وثیقه پایدار pBTC را فراهم کند.

به نظر می رسد که Equilibrium یکی از معدود شرکت های تأسیس شده است که بیت کوین را به وام دهی EOS DeFi می آورد. الکس ملیخوف، مدیرعامل و از بنیان گذارانEquilibrium  در این باره عنوان کرد که پروژه EOSDT خود را به عنوان اولین راه حل برای ارائه ادغام بیت کوین-EOS معرفی می کند. ملیخوف افزود که ادغام pBTC با EOSDT برای هفته آینده برنامه ریزی شده است.

هنگامی که یک مسئله فنی در میکردائو باعث عدم موفقیت وام های میلیون دلاری در ماه مارس شد، برتانی گفت که این صنعت به راه حل های جدیدی مانند EOSDT نیاز دارد. برتانی عنوان کرد:

“صنعت ارزهای دیجیتال از آخرین سقوط بازار، درس های سختی را فرا گرفته است. همه ما می توانیم قبول کنیم که استیبل کوین ها ثابت کرده اند که بسیار کمتر از آنچه در ابتدا تصور می شد، “پایدار” هستند. با بروز وقایع اخیر مانند حراج بدهی میکر دائو برخی از نقص های موجود در معماری آن که از نظرها پنهان بود، در معرض دید قرار گرفت. برای تضمین وثیقه پایدار دارایی های دیجیتالی مانند DAI و EOSDT، راه حل های جدید مورد نیاز است.”

این اخبار پس از آن منتشر می شود که پلتفرم وام دهی چینی Lendf.me ، بخشی از شبکه dForce ، در ۱۹ آوریل دچار هک ۲۵ میلیون دلاری شد. این هکر، پس از افشای اطلاعات هویت شخصی آنها در تاریخ ۲۲ آوریل، پول های سرقت شده را بازگرداند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version