سرمایکس
video thumb

شرکت LG کره جنوبی به جمع شرکت‌های مبتنی بر بلاک چین می‌پیوندد

رسانه‌های کره جنوبی از اقدام شرکت چند ملیتی ال جی کره جنوبی در خصوص انجام آزمایش بر روی توکن‌های دیجیتال در قالب یک پروژه پایلوت خبر داد که این شرکت را به جمع شرکتهای مبتنی بر بلاک چین افزوده است.

به گزارش ارزجو، بر اساس گزارش کنتشر شده در نشریه ETNews، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، با ارائه جزئیاتی از این پروژه ال جی، ماهیت این پروژه را بلاک چینی و مبتنی بر ارزهای دیجیتال دانسته که قرار است در مرکز تحقیقات ۱٫۱ میلیون متر مربعی این شرکت با نام «پارک فناوری ال جی» در سئول بر روی آن کار شود. گفته می‌شود ال جی قرار است این بلاک چین را در قالب اپلیکیشنی قابل اجرا در فروشگاه‌ها و رستوران‌های پارک فناوری خود به شکل آزمایشی مورد تست قرار دهد. همچنین این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های تلفن همراه نیز قابل نصب و استفاده خواهد بود.

این منبع آگاه همچنین اعلام کرده که پارک فناوری ال جی معتقد است هیچ گونه مشکلی بر سر راه استفاده از شبکه‌های این سیستم بلاک چینی وجود ندارد.

در همین راستا، یک منبع آگاه دیگر در خصوص این پروژه در دست ال جی اعلام کرد: ما می‌دانیم که گروه ال جی در حال بررسی توسعه زمینه های تجاری مرتبط با این بلاک چین است.

نشریه ETNews همچنین در خصوص این پروژه یاد آور شده است که مجموعه LG CNS به عنوان بازوی آی تی شرکت ال جی حتی به دلیل فعالیت بر سر توسعه تجاری بلاک چین‌ها از سوی دولت کره جنوبی جریمه شده و به همین دلیل به دنبال همکاری با مقام‌های محلی کره جنوبی جهت راه اندازی ارزهای دیجیتال با ثبات مبتنی بر ارزهای فیات بوده و در این مسیر به دنبال همکاری با بانک های بزرگ جهان به عنوان بخش بزرگی از پروژه بلاک چینی خود است.

لازم به ذکر است مجموعه LG CNS پیشتر در ماه ژوئن سال جاری پلتفرم بلاک چین ابداعی خود با نام Monachain را راه اندازی کرده و در این راه همکاری‌های ویژه ای با شرکت «امنیت و استخراج ارزهای دیجیتال کره» در جهت کسب مجوزهای لازم از سوی دولت این کشور برای فعالیت در این زمینه داشته است. ال جی همچنین با شرکت Coinplug که بزرگترین دارنده تکنولوژی بلاک چین در کره جنوبی به حساب می‌آید، همکاری داشته است.

ال جی همچنین قرار است در توسعه پروژه پارک فناوری خود با بانک KB نیز همکاری داشته باشد.لازم به ذکر است شرکت ال جی کره جنوبی تاکنون هیچ اظهار نظری در خصوص تایید و یا رد انجام چنین پروژه ای نداشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version