سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاربران ارز دیجیتال آفریقایی، بیت کوین را منبع جایگزین درآمد بازنشستگی می دانند

گزارش های منتشر شده حاکی از آنم است که موارد استفاده از بیت کوین در کشورهای آفریقایی همچنان گسترش می یابد و در مورد آخرین کاربرد آن به می توان به استفاده از ارز دیجیتال به عنوان منبع جایگزین درآمد بازنشستگی اشاره کرد. بر اساس این گزارش ها، در قاره ای که گرفتار تورم بالا و ارزهای ناپایدار است، بیت کوین که غیرمتمرکز و مقاوم در برابر سانسور است، “به عنوان منبع امن تری برای کمک به بازنشستگی” دیده می شود.

طبق یک گزارش محلی، این تغییر به سمت خرید بیت کوین در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی که صندوق های بازنشستگی سنتی “در طول تاریخ دارای تقلب و بی ثباتی بوده اند” عمیق تر است. در این گزارش که متکی به تحلیل استارت آپ ارز دیجیتال Yellow Card است، آمده:

این امر به ویژه در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی مورد توجه قرار گرفته است، جایی که تعداد زیادی از کاربران از پس انداز بیت کوین به عنوان منبع امن تری برای کمک به بازنشستگی استفاده کرده اند.

با این وجود، این گزارش هنوز خاطرنشان می کند که بیت کوین هنوز یک سرمایه گذاری قابل اعتماد برای یک افق بلند مدت اثبات نشده است. در نتیجه، این گزارش به پس انداز کنندگان بلند مدت هشدار می دهد تا تمام سناریوها و گزینه های ممکن را هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی در نظر بگیرند.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

در عین حال، باید عنوان کرد که یافته های به دست آمده توسط Yellow Card وضعیت بیت کوین را به عنوان “یک گزینه ارزان تر برای فروش و پرداخت حواله” تأیید کرد. به طور مشابه، این یافته ها همچنین نشان داد که بسیاری از کاربران “بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب ارزیابی می کنند و معملات را راهی برای درآمدزایی بیشتر می دانند.”

بر اساس این گزارش، چنین موارد استفاده ای است که به توضیح “افزایش بی سابقه خرید و استفاده از ارزهای دیجیتال در قاره آفریقا” کمک می کند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location