video thumb

استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر می تواند به استخراج کنندگان بیت کوین کمک کند

انرژی مصرف شده برای فرآیند استخراج ، روندی که بلاک چین بیت کوین در پیش گرفته است در هفته های اخیر به طور فزاینده ای مورد بحث بوده است.

CNBC مصاحبه ای با یوناتان لاپچیک (Yonathan Lapchik)، مدیرعامل SUKU انجام داد که طی آن او به توضیح ارتباط استخراج بیت کوین با انرژی های تجدیدپذیر پرداخت. مصاحبه کننده یادآور شد که لاپچیک قبلاً ادعا کرده است که ۷۵٪ استخراج بیت کوین از انرژی های تجدید پذیر حاصل می شود.

لاپچیک به CNBC گفت: ما فکر می کنیم که ۷۵٪ یک رقم واقعی است، “ماینرها واقعاً انگیزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را دارند. “وی با اشاره به تولیدکننده اتومبیل برقی تسلا که اخیراً اعلام کرده به دلیل نگرانی های زیست محیطی دیگر برای انجام پرداخت ها، بیت کوین را قبول نمی کند، عنوان کرد: “جای تعجب است که ایلان قبل از ورود به این فضا و پذیرش بیت کوین به عنوان مکانیزم پرداخت برای تسلا، چنین چیزی را در نظر نگرفت.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

تسلا در ماه مارس درهای خود را برای پرداخت از طریق بیت کوین توسط مشتریان ایالات متحده باز کرد. این اقدام پس از خرید ۱٫۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط این شرکت خودروسازی كه در فوریه اعلام شد، عمومی شد.

با این حال، ماسک اخیراً اعلام کرده که انرژی سوخت فسیلی را برای استخراج بیت کوین تأیید نمی کند. وی همچنین پرداخت های بیت کوین را در تسلا متوقف کرد، البته ظاهراً این امر یک حرکت موقتی است تا زمانی که استخراج بیت کوین به سطوح مطلوب مصرف انرژی برسد.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس