سرمایکس
video thumb

شرکت WPM از به کار گیری بلاک چین در تولید فلزات گرانبها خبر داد

شرکت تولید فلزات گرانبهای Wheaton Precious Metals (WPM) از تصمیم خود برای استفاده از تکنولوژی بلاک چین جهت رسیدگی به حساب‌های مالی این شرکت خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت mining.com، شرکت یاد شده قرار است نرم افزار مبتنی بر بلاک چین شرکت Blockhead Technologies را برای رسیدگی به حساب‌های خود به کار بگیرد. این پلتفرم کاربران را قادر به پیگیری و تایید اطلاعات درج شده در زنجیره‌های بلاک چین تحت کاربری می‌سازد. هدف WPM از به کارگیری این پلتفرم، ارتقا فرآیند مدیریت اطلاعات و هدایت هوشمند تحلیل داده‌ها عنوان شده است.

WPM یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید فلزات گرانبها به حساب می‌آید که تنها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸، رقمی معادل ۱۱۰ میلیون دلار درآمد داشته و درآمد کل این شرکت از تولید و تبادل فلزات گرانبها در همین سال نیز رقمی حدود ۴۷۵ میلیون دلار عنوان شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۸، موفق به تولید بیش از ۳۷۰ هزار انس طلا، ۲۴ میلیون انس نقره و ۱۴ هزار انس پلاتینیوم شده است.

‌لازم به ذکر است بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و توزیع فلزات گرانبها در سرتاسر جهان تاکنون اقدام به خدمت گرفتن تکنولوژی بلاک چین برای رسیدگی به امور داخلی خود کرده‌اند. در ماه آوریل، شرکت فولکس واگن آلمان از پیوستن به جمع کاربران تکنولوژی بلاک چین در جهت مدیریت فلز لاجوردی به کار رفته در باتری‌های لیتیومی تولید این شرکت خبر داد که در اتومبیل‌های تولید فولکس واگن استفاده می‌شوند.

در ماه ژانویه سال جاری نیز، شرکت بزرگ IBM به همکاری شرکت مبتنی بر بلاک چین MineHub Technologies جهت استفاده از این تکنولوژی در راستای ارتقا مدیریت زنجیره تامین صنعت استخراج و تولید فلزات گرانبها خبر داد. گفته می‌شود این محصول IBM کمکی جدی به بخش اتوماسیون و کاهش اتکا به واسطه‌ها در افزایش سرعت انتقال فلزات استخراج شده به مشتریان حقیقی آنها در بازار کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version