سرمایکس
video thumb

ششمین کنفرانس ارزهای دیجیتال به میزبانی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود

«یوروپل» به عنوان بخش اجرای قوانین وضع شده توسط اتحادیه اروپا از میزبانی ششمین کنفرانس ارزهای دیجیتال خبر داد. گفته می‌شود بیش از ۳۰۰ کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال در این کنفرانس شرکت داشته و همچنین کارشناسانی از بخش خصوصی نیز در آن حضور خواهند داشت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این کنفرانس قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن برگزار شود.

کنفرانس یاد شده توسط مرکز رسیدگی به جرایم سایبری اروپا (EC3) از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ ژوئن در لاهه هلند برگزار شود و گفته می‌شود بزرگترین رخداد تاریخی در حوزه ارزهای دیجیتال اروپا تا به این لحظه به حساب می‌آید.

توقع می‌رود در جریان کنفرانس یاد شده، بخش خصوصی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بتواند به توافقی کلی با یوروپل جهت همکاری مستمر میان دو طرف رسیده و از این طریق در راستای کاهش جرایم سایبری در حوزه ارزهای دیجیتال گام بردارند.

از برنامه‌های تعریف شده ذیل این کنفرانس می‌توان به مبادله نظر کارشناسان دو حوزه جهت ابداع و توسعه راه‌های مقابله با جرایم سایبری در حوزه ارزهای دیجیتال و بررسی روش‌های بازیابی ارزهای به سرقت رفته اشاره کرد.

یکی دیگر از موضوعات دیگر این کنفرانس، بررسی موضوعات مربوط به بازی‌های حوزه ارزهای دیجیتال و ساخت این بازی‌ها با همکاری CENTRIC خواهد بود. این بازی قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی در جریان برگزاری کنفرانس مشترک جرایم سایبری یوروپل – اینترپل رونمایی شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version