سرمایکس
video thumb

اسپکتروم، جایگزینی امن برای توکن‌های ERC-20 اتریوم

پس از وارد آمدن اضطراب فراوان به دارندگان بیت کوین در پی انتشار خبر جعلی بودن بسیاری از توکن‌های این ارز دیجیتال، «جیاکومو زوکو»، قائم مقام شرکت BHB Network اعلام کرد که اساسا همه توکن‌های بیت کوینی تقلبی نیستند.
به گفته این شرکت، قرار است به زودی توکن‌هایی به بازار ارائه شوند که رقیبی جدی برای امنیت توکن‌های ERC-20 اتریوم به حساب آمده و به نخستین پروتکل صدور توکن‌های شبکه لایتنینگ بیت کوین تبدیل خواهند شد.
به گفته زوکو، پروتکل جدید می‌تواند قواعد بازی را تغییر داده و تحولی شگرف در بحث پروتکل‌های توکن‌ها ایجاد کند. اما این پروتکل جدید که «اسپکتروم» نام دارد، شامل عناصر توزیعی از سرمایه گذاران دو شرکت «سرمایه گذاری خطر پذیر فولگور» و «گروه پازیدون» است و از استارت آپ‌هایی نظیر Bitrefill و Chainside بوده و البته از حمایت پایگاه مبادلات ارزی بزرگ Bitfinex برخوردار است.
در همین راستا، پائولو آردوینو در جریان برگزاری یک مصاحبه مطبوعاتی گفت که امیدوار است اسپکتروم را تا پایان سال به نسخه‌ای قابل رقابت و ارز پایدار تبدیل کند.
وی همچنین در ادامه این سخنان خود تاکید کرد که Bitfinex به حمایت از پروژه‌های لایتتنینگ ادامه خواهد داد و تمامی خصوصیات خود را نیز در پلتفرم‌های ما جای خواهد داد.

اسپکتروم چیست؟
اسپکتروم که از سکه‌های استاندارد قرمز، سبز و آبی برای مهار بیت کوین استفاده می‌کند، به مشتریان بیت کوین این امکان را می‌دهد تا بتوانند توکن نهایی با چندین لایه بیشتر از توکن‌های پایه بیت کوین تولید کنند. این کار در حقیقت اقدامی در جهت تکامل بیت کوین و ضریب امنیت آن محسوب می‌شود تا رقابت با این ارز دیجیتال.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version