سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس نسبت به هشدار نهاد نظارتی آفریقای جنوبی از خود دفاع می‌کند

صرافی بزرگ بایننس (Binance) در پاسخ به هشدار نهاد نظارتی آفریقای جنوبی (FSCA) اعلام کرد که تابع قوانین محلی است و به ساکنان مشاوره مالی یا خدمات خاصی ارائه نمی‌دهد.

صرافی بایننس در بیانیه روز جمعه خود خبر داد که معاملات ارزهای دیجیتال پیروی هشدار FSCA در آفریقای جنوبی فاقد اختیار قانونی اعلام شده و FSCA ادعا کرده که بایننس قدرت برقراری و اجرای سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی را ندارد. بایننس همچنین ادعاهایی مبنی بر ارائه خدمات واسطه‌ای و مشاوره مالی در گروه تلگرامی خود در آفریقای جنوبی را رد کرده است و اعلام کرده که جامعه آنلاین تنها آموزش بلاک‌چین را ترویج می‌دهند و مشاوره یا خدمات مالی ارائه نمی‌دهند.

اگرچه FSCA یک نهاد دولتی آفریقای جنوبی است، اما بایننس مدعی است که مرکز اطلاعات مالی این کشور نظارت کننده اصلی است و بر اساس قوانین محلی آنها در حال فعالیت است.

صرافی بایننس در ادامه اعلام کرد که: “صرافی ما به صورت کاملا داوطلبانه در نهاد دولتی FIC ثبت شده است. بایننس تعهدات قانون FIC مربوط به ایجاد و تأیید هویت مشتریان، نگهداری سوابق و گزارش معاملات مشکوک یا غیر معمول را رعایت می‌کند.”

نهاد دولتی FSCA در هشدار خود از مردم آفریقای جنوبی خواست نسبت به سرمایه گذاری در صرافی بایننس که به عنوان یک صرافی بین المللی مستقر در Seychelles (کشوری در شرق آفریقا) فعالیت می‌کند، احتیاط کنند. صرافی بایننس در پاسخ اعلام کرد که این صرافی هیچ نمایندگی در آن کشور (Seychelles) ندارد.

هشدارهای FSCA از آنجا آغاز شد که نهادهای مالی نظارتی کشورهای مختلف اعلام کردند که صرافی بایننس و شرکت‌های وبسته به آن، مجاز به ارائه خدمات مالی خاص یا مشاوره مالی به ساکنان نیستند. مقامات ایتالیا، مالزی، لهستان، آلمان، انگلستان، تایلند، کانادا، ژاپن و سنگاپور با صدور بیانیه‌هایی به سرمایه‌گذاران هشدار داده‌اند که در مورد صرافی بایننس احتیاط کنند و اگر موارد ذکر شده را از طرف آنها مشاهده کردند، اطلاع دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location