سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی سوئیسی SIX مجوز راه‌اندازی بازار ارزهای دیجیتال را کسب کرد

اداره نظارت بر بازارهای مالی سوئیس (FINMA) موافقت خود را با صرافی سوئیسی SIX جهت راه‌اندازی بازار ارزهای دیجیتال بر بستر دفتر کل توزیع شده (DLT) اعلام کرد. این صرافی ابتدا بنا داشت که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ چنین بازاری را راه‌اندازی کند اما با مخالف نهاد‌های نظارتی مواجه شد. همچنان از طرف صرافی SIX تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی این بازار اعلام نشده است، اما با توجه به این اتفاق انتظار می‌رود که به زودی مشتریان از خدمات جدید این صرافی بهره‌مند شوند.

سوئیس به عنوان دره رمزارز شناخته می‌شود و یکی از مناسب‌ترین حوزه‌های جهان برای فعالیت ارزهای دیجیتال است. این کشور آگاهانه از تغییر قوانین مالیاتی خود در ماه ژوئن خودداری کرد و اعلام کرد که زیرساخت‌های کنونی در جهت رشد فناوری‌های بلاک‌چین و DLT کافی هستند و نیازی به تغییر این قوانین نیست.

بر اساس داده‌های اخیر شبکه جهانی Tax Justice، سوئیس در کنار امارات متحده عربی و برمودا در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ کشورهای در حال ظهور جهان برای سرمایه‌گذاری ایمن است.

توماس زیب (Thomas Zeeb)، مسئول امور بین‌الملل صرافی می‌گوید: “دیجیتالی شدن بازارهای مالی با سرعت ادامه می‌یابد و شکل نهایی بازار به تکامل خود ادامه می‌دهد. دیجیتالی شدن بازارهای مالی از اهمیت بالایی برخوردار است و نقطه عطف مهمی در تامین زیرساخت‌های مهم و قوی برای سرمایه‌گذاران است.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location