سرمایکس
video thumb

فیس بوک نفوذ خود را با ورود به عرصه رقابت ارزهای دیجیتال گسترش می دهد

به دنبال رشد قابل توجه بیت کوین در سال ۲۰۱۹ و کسب رتبه های برتر و توانایی رقابت با صنعت اقتصادی سنتی، ابرقدرت های تکنولوژی که با گزارش های لحظه ای سایت ارز دیجیتال اخبار پیشرفت بیت کوین را رصد کرده و در پی استفاده از ارزهای دیجیتالی هستند. یکی از این غول های فن آوری ، فیس بوک با افزون بر دو میلیارد کاربر، به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان است که خواهان جذب سرمایه گذاران خطرپذیر برای ارز دیجیتال خود می باشد.
این اقدام فیس بوک توجه صاحب نظران زیادی را از جمله اسپنسر بوگارت (Spencer Bogart)، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیت کوین و بلاک‌ چین( Blockchain Capital ) به خود جلب کرده ، تا آنجا که وی این اقدام فیس بوک را موجب تشویق شرکت های اقتصادی و تجاری در آمریکا برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می داند.
بوگارت از فعالیت یک اکیپ گسترده و مصمم بر روی یک بلاک چین عمومی و درگاه پرداختی خبر می دهد و می گوید بسیاری از بخش های این طرح به کامل به صورت خصوصی اجرا می شود. این اقدام فیس بوک روند پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر را در جای جای جهان گسترش و سرعت می بخشد. و واصح است که در صورتی که کاربران فیس بوک ارزهای دیجیتال این شرکت را دارا باشند ، به ارزهای دیگر نظیر بیت کوین و اتریوم نیز ترغیب می شوند، بیت کوین در مدت ۱۰ سال بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون کاربر علاقمند را جذب کرده است.
فیس بوک مراحل جذب پول برای اجرای طرحش را با عنوان گارانتی برای ارز دیجیتالی خود را انجام می دهد به دلیل اینکه توکن دیجیتال با هدف استحکام و حمایت ارزی خارجی
به نظر می‌رسد که فیس‌بوک در حال جمع آوری پول برای پروژه‌‌اش به‌عنوان تضمینی برای ارز دیجیتال خود است؛ زیرا این توکن دیجیتال به‌منظور باثبات بودن و پشتوانه‌ی ارزی خارجی که در بانک نگهداری می‌شود، طراحی گردیده است.
نکته اینکه اکنون فیس بوک بر روی پروژه کسب درآمد بوسیله پیام رسان واتس آپ کار می کند که از طریق شبکه پرداختی دیجیتالی که شرکت Palo Altoدر لندن برای گسترش این طرح متمرکز شده است.
این طرح بر روی ۲۰۰ میلیون کاربر در هندوستان تست شده که راه را برای رقیبان به منظور تعیین مقررات و رفع مشکلات کاربران هموار می کند. ۱۰۰ برنامه نویس در لندن در دوبلین استخدام فیس بوک هستند و شواهد گویای این واقعیت است که با جذب دیوید مارکوس (David Marcus) رییس سابق پی‌پل در سال ۲۰۱۴ به‌ عنوان رییس بخش بلاک چین شرکت، اهداف گسترش خدمات مالی را دنبال می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version