سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برنامه‌های بنیانگذار پروتکل میکردائو برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و بازگشت به اتریوم

بنیانگذار میکردائو (MakerDao)، رون کریستنسن (Rune Christensen) مقاله‌ای را منتشر کرده است که از اقدامات این پروتکل برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی خبر می‌دهد. کریستنسن در این مقاله طولانی که در ۵ اکتبر منتشر شد می‌گوید که پروتکل میکردائو باید اطمینان حاصل کند که تمام رمزارز وثیقه‌های آن دارایی‌های پایدار و منطبق با آب و هوا هستند و فعالیت‌های مالی بلند مدت آنها بر محیط زیست تاثیر مخربی نمی‌گذارد.

کریستنسن در ادامه می‌گوید که وثیقه‌های پروتکل باید شامل دارایی‌های پایدار مانند استیبل‌کوین‌ها باشند و در پروژه‌هایی چون مزارع خورشیدی، توربین‌های بادی، باتری‌ها، ایستگاه‌های شارژ و دیگر پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر مقرون به صرفه سرمایه‌گذاری شوند.

وی گفت: “امروزه ما هر چیزی که لازم داریم را داریم تا بتوانیم میزان استفاده از RWA خود را به صدها میلیارد دلار و فراتر از آن برسانیم و مطابق مقررات مالی و ایمن به همراه دارایی‌های سنتی که جامعه آنها را توسعه داده است پیش برویم.”

کریستنسن همچنین نیاز به بررسی مجدد تعهد‌ به وثیقه‌های غیرمتمرکز پروتکل میکردائو (MakerDao) را ابراز می‌کند و از بازگشت پروتکل به شبکه اتریوم و توکن‌ اتر حمایت می‌کند.

کاربران پروتکل میکردائو (MakerDao) رمزارزهای خود را به استیبل‌کوین دای (Dai) تغییر داده و آن را به عنوان وثیقه به پروتکل واریز می‌کنند. بنیانگذار میکردائو بر تغییر سیاست‌ها در جهت حمایت از محیط زیست تأکید می‌کند و انتظار می‌رود که با انتقال شبکه اتریوم به اتریوم ۲٫۰ و تغییر مکانیسم اجماع از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)، این موضوع عملی شود، کریستنسن در ادامه می‌گوید: ” هنگامی که ارتقاء‌ از اثبات کار به اثبات سهام به اتمام برسد، اتریوم به یک بلاک‌چین بسیار کارآمد تبدیل می‌شود و اتر را به یک مدعی پایدار و قوی برای تصاحب جایگاه فعلی بیت‌کوین به عنوان رمز‌ارز اصلی تبدیل می‌کند. “

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version