سرمایکس
video thumb

بنکور به دنبال ممنوعیت معاملات توکن ها توسط کاربران آمریکایی!

پلتفرم ایجاد توکن و صرافی غیر متمرکز بنکور (Bancor) از طریق یک پست وبلاگی عنوان کرد که در نظر دارد تا شهروندان آمریکایی را از معامله‌ی توکن ها در این صرافی منع کند. مدیران اجرایی این صرافی عنوان کردند که به دلیل عدم شفافیت از جانب قانون گذاران آمریکایی آنها تصمیم گرفتند تا کاربرانی را که دارای آدرس آی پی (IP address) آمریکایی هستند از انجام مبادلات ارزهای دیجیتال منع کنند.

در این پست عنوان شده است که “این تصمیم با توجه به افزایش عدم اطمینان قانونی در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال گرفته شده است؛ در حال حاضر، ما معتقدیم این تصمیم، عاقلانه ترین تصمیم برای همه‌ی اعضای اکوسیستم ماست، همچنین در ادامه آمده است:

“این اقدام باعث می شود که جامعه و اکوسیستم بنکور سریع‌‌تر و با وضوح بیشتری ابتکار عمل داشته باشند.”

بنکور به عنوان یک پروتکل غیر متمرکز که از تنظیمات همتا به همتا (P2P) بهره می برد، اداره می شود. در حالی که معلوم نیست که چه عاملی باعث چنین تصمیمی شده است، وضعیت قانون گذاری مربوط به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) دیگر به نام اتر دلتا (Etherdelta)، در سال ۲۰۱۸ نشان دهنده‌ی مشکلات عملیاتی چنین خدماتی در ایالات متحده می باشد.

همانطور که کوین تلگراف در ماه نوامبر سال گذشته گزارش داد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، زاخاری کوبرن (Zachary Coburn)، بنیان گذار صرافی غیرمتمرکز اتر دلتا (EtherDelta) را به اتهام عملیات غیر مجاز صرافی ارز دیجیتال به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ دلار جریمه کرده است.

بنکور در ادامه می افزاید که همه کاربرانش همچنان قادر به نگهداری و انتقال توکن ها هستند، در حالی که می دانیم که بخش های غیرمتمرکز شبکه این صرافی تحت کنترل بوده و برای معامله گران آمریکایی در دسترس می باشد.

در این پست وبلاگی آمده است که ما می خواهیم مشخص کنیم که این قابلیت برای کاربرانی که به وب سایت bancor.network دسترسی پیدا می کنند، مسدود خواهد شد.” همچنین در ادامه آمده است:

از آنجایی که شبکه نقدینگی بنکور، مجموعه ای از قراردادهای هوشمند است که بر بستر بلاک چین و یک سیستم غیرمحرمانه فعال است، ما نمی توانیم کاربران را از دسترسی به خود بلاک چین محروم کنیم. این مورد را نمی توان مسدود کرد.

لازم به ذکر است که توصیه های بین المللی جدید از کارگروه اقدام مالی (FATF) که طی هفته‌ی جاری به انتشار رسید، پیش نیازهای جدیدی را برای تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و سایر نقاط در سراسر دنیا در نظر گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version