سرمایکس
video thumb

بلاک چین به منبع ویژه اشتغال زایی در آینده نزدیک بدل خواهد شد

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شبکه اجتماعی Linkedin مهارت کار با بلاک چین یکی از ده مهارت اصلی و مهم برای افراد جویای کار در آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود.
بر اساس مشخصات مندرج در گزارش منتشر شده بر روی پایگاه APAC 2019، در خصوص مهارت‌های شاخص موثر برای کار جویان، ظاهرا افراد متخصص در زمینه بلاک چین طی چند سال آینده در زمره موفق ترین کار جویان بازار به حساب می‌آیند.
در گزارش مذکور همچنین به ویژه در خصوص توانایی تنظیم و راه اندازی و کنترل لجرهای توزیعی غیر متمرکز عمومی به عنوان یک مهارت مورد استفاده اشاره شده و این در حالیست که توانایی کار با هوش مصنوعی یا AI، از جمله دیگر توانایی‌هایی است که به کمک جویندگان کار در سالهای آتی خواهد آمد.
البته هر دو حوزه کاری مطرح شده کاملا مرتبط با حوزه بلاک چین بوده که البته برای مقابله با اثرات مخرب احتمالی این صنعت نیز باید همکاری بیشتر و نزدیکتری با نهادهای رگولاتوری داشت.
این در حالیست که شبکه Linkedin در خصوص یافته‌های خود در همین زمینه معتقد است که مهارت‌های پر خطر می‌توانند برای پیش بینی مورد استفاده قرار گیرند و این امر می‌تواند به صنایع ضربه وارد کند.
همانطور که در این گزارش نیز به آن اشاره شده، مهارت افزایی در حوزه بلاک چین و امور مرتبط با این صنعت تا حدی مورد کاربرد بازار قرار گرفته که چندی پیش، پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال Coinbase در فهرست ۱۰ شرکت اول در ایالات متحده در خصوص اشتغال زایی قرار گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version