سرمایکس
video thumb

چین لینک و جایگاه آن در دنیای ارزهای دیجیتال

یک پروژه بلاک چین وجود دارد که درصدد ایجاد پلی بین خدمات پرداختی نظیر پی پال و ویزا، بانک هایی نظیر HSBC و ولز فارگو است. این پروژه همان چین لینک (ChainLink) می باشد که همچنین به دنبال ایجاد پلی بین بلاک چین های اتریوم و بیت کوین می باشد.

چین لینک که مدت زمان طولانی نیست که پا به عرصه وجود گذاشته است در سال ۲۰۱۵ وارد عرصه فعالیت شد و یک توکن مخصوص به خود را به نام ER-20 لینک LINK طی فروش ICO در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد تا همه علاقمندان بتوانند از آن استفاده کنند.

پروژه بلاک چین چین لینک (ChainLink) که به برنامه ها و اطلاعات و API موجود متصل است دارای پلتفرم بلاک چین اوراکل می باشد. از آنجا که پردازش های داخل زنجیره شامل قراردادهای هوشمند با پارامترهای مشخص شده می باشد، در توافق های سطوح خدماتی یا SLA است. چین لینک که در صدد ایجاد پلی بین شکاف موجود در سیستم های لگسی و البته خود بلاک چین می باشد، در آن داده‌ های اوراکل جمع آوری و تایید خواهد شد. این تایید داده ها با هدف جلوگیری از تقلب و دست کاری انجام می شود. مزیتی که دارد این است که به اورامان ها با لینک، توکن چین لینک بر بستر اتریوم جایزه داده خواهد شد.

موسس چین لینک فردی به نام سرگی نازاروف است که با شبکه پرداختی سوییفت در اوراکل هوشمند سوییفت کار، نیز کار کرده است. فعلا چین لینک فعالیت هایش بر بستر بلاک چین اتریوم قرار داده و سعی دارد به سایر برنامه هایی که غیر متمرکز هستند و بر روی اتریوم قرار دارند، پشتیبانی خوبی بدهد. البته برنامه آینده نزدیک آن این است که به دلیل قابلیت همکاری و مشارکت، هدف و تمرکز کل پروژه، از بلاک چین های بیشتری پشتیبانی کند.

بیشترین قیمتی که برای توکن چین لینک به نام ER-20 لینک LINK به دست آمده است، مربوط به تاریخ نزدیک به سه سال قبل یعنی در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۸ می باشد. این بیشترین قیمت در واقع ۱.۲۸ دلار می باشد که باید گفت خوشبختانه امسال و طی ماه های اخیر قیمت توکن چین لینک در حال افزایش می باشد. با اینکه موجودی کل این توکن، یک میلیارد توکن لینک بوده و با توجه به اینکه ارزش کل توکن ها در بازار کاهش یافته قیمت توکن چین بلاک به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

از این یک میلیارد توکن لینک مقداری به توسعه شرکت اختصاص یافته است و فروش آن از ۲۰۱۷ آغاط شده است. البته همه این توکن ها به فروش نخواهد رفت و برای مقداری از آن برنامه هایی وجود دارد. در واقع ۳۵ درصد از توکن چین لینک یعنی معادل ۳۵۰ میلیوم توکن لینک توزیع شده است و مقداری هم شامل ۳۵۰ میلیون توکن دیگر بین اپراتورهای نودها توزیع می شود و حدود ۳۰۰ میلیون توکنی که باقی مانده است برای توسعه و پیشرفت شرکت چین بلاک سرمایه گذاری خواهد شد.

شما برای تهیه توکن لینک می توانید به چند صرافی از جمله بایننس، بیت هامب، هوبی، کوین بن، بیترو، مرکاتوکس و OKEx مراجعه کتید و اقدام به خرید و معامله توکن لینک نمایید. البته باید بدانید که معامله و مبادله آن در طی روز بیش از ۱۰ میلیون دلار است که این مقدار واقعا چشمگیر و قابل توجه است. توکن لینک دارای جفت های معاملاتی نیز هست و می توان از جمله جفت های معاملاتی آن به بیت کوین و اتریوم و XRP و USTD نیز اشاره کرد.

فعلا توکن لینک مراحل آزمایشی خود را طی می کند و در مرحله آزمایش بتا می باشد. توکن لینک توسط کیف های پول مطابق بر ERC-20 پشتیبانی می شود. از جمله کیف های پولی که هنگام خرید این توکم می توانید استفاده کنید مای اتر والت است. همچنین شما می توانید لجر را به عنوان سخت افزاری که نانو اس آن را پشتیبانی می کند، استفاده کنید. در مورد استخراج توکن لینک نیز باید بگوییم توکن لینک با فروش داده ها و خدمات خود که خارج از زنجیره از طریق API متصل به شبکه چین لینک است و به منظور تبدیل شدن به نود اوراکل، استخراج می شود.

و در پایان شرایط عرضه توکن لینک پس از عرضه شبکه اصلی چین لینک احتمالا تغییر نماید، زیرا این توکن وارد مرحله جدیدی می شود بنابراین از استاندارهای جدیدی نیز بهره خواهد برد. این استانداردهای جدید ترکیبی از المان های ERC-20 و ERC-223 است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version