سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت به دنبال سرمایه گذاری و ساخت بازی های مبتنی بر بلاک چین

یوبی سافت، یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی جهان که مسئولیت ساخت و عرضه عنوان های طرفداری مانند Farcry، سری Assassin’s Creed و بسیاری از بازی های محبوب دیگر را بر عهده دارد این هفته همراه با انتشار جزئیات درآمدی نیمه دوم سال جاری میلادی، درباره بازی های بلاک چین صحبت کرد.

در این رویداد علاوه بر ارائه آمار سود و افزایش کاربران، مدیرعامل این شرکت فرانسوی، ایو گیمو (Yves Guillemot) تمایل خود را برای سرمایه گذاری و حمایت از شرکت های بازی سازی مبتنی بر بلاک چین اعلام کرد.

یوبی سافت در گذشته با تیم Animoca Brands، سازنده بازی مبتنی بر بلاک چین محبوب The Sandbox همکاری داشته و به آنها کمک مالی کرده است. با اینکه این همکاری موفقی بوده است و پیشرفت های قابل توجه ای دیده می شود، اما در نظر شرکت فرانسوی این فضا همچنان در مراحل اولیه تحقیق و توسعه است. یوبی سافت همچنین یکی از اعضای موسس انجمن Blockchain Game Alliance است که برای حمایت از بازی های بلاک چینی فعالیت می کند.

مدیر ارشد مالی یوبی سافت همچنین در ادامه از تاثیرات احتمالی فناوری بلاک چین بر صنعت بازی صحبت کرد و به عقیده او آینده خوبی در انتظار بازی های مبتنی بر بلاک چین است:«بلاک چین باعث می شود بازیکنان صاحب محتوا و آیتم های بازی باشند و با آنها کسب درآمد داشته باشند، ما فکر می کنیم این صنعت می تواند رشد بسیار زیادی داشته باشد. ما با بسیاری از شرکت های کوچک که با این فناوری کار می کنند همکاری داشته ایم و دانش خوبی از تاثیری که می توانند بر صنعت بازی داشته باشند بدست آورده ایم، ما می خواهیم یک بازیکن کلیدی در این بازار باشیم.»

چند وقت گذشته شرکت بزرگ Valve صاحب Steam بزرگترین فروشگاه بازی آنلاین، قوانین جدیدی تنظیم کرد که از فعالیت بازی های بلاک چینی در این فروشگاه جلوگیری می کرد. موضوعی که مخالفت های زیادی به همراه داشت و بیش از ۲۷ گروه مختلف نسبت به آن اعتراض خود را اعلام کرده اند. این گروه ها بر این باور هستند که بازی های مبتنی بر بلاک چین و غیرمتمرکز می توانند سیستم غیرمتمرکز را بهبود بخشند و آزادی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location