video thumb

ورود ۵۰۰ میلیون کاربر ردیت به بازار ارزهای دیجیتال با توکن Karma

به گفته یکی از توسعه دهندگان تازه استخدام شده شبکه اجتماعی ردیت (Reddit)، این شبکه بزرگ اجتماعی قصد دارد که کارما کاربران را به توکن‌های مبتنی بر اتریوم تبدیل کند و ۵۰۰ میلیون کاربر را وارد ارزهای دیجیتال کند. کارما (Karma) یک نوع امتیاز در شبکه ردیت است که استفاده‌های مختلفی دارد و کاربران بر حسب محتوایی که می‌گذارند می‌توانند این امتیاز را به دست بیاورند.

ردیت قصد دارد از طریق ارزهای دیجیتال تعامل کاربران را بهتر و بیشتر کند. این توسعه دهنده در ادامه می‌گوید: “امتیازهای شما مستقل از ردیت در بلاک‌چین هم وجود دارند و در جایی قرار دارند که فقط توسط شما قابل کنترل هستند، درست مانند بیت‌کوین. ردیت با استفاده از فناوری آربیتروم (Arbitrum) این موضوع را عملی کرده و برخی از امتیازها هم اکنون در شبکه آربیتروم ردیت موجود است.

به طور کلی، مشارکت ردیت با شبکه آربیتروم امکان ایجاد یک نمونه بلاک‌چین جداگانه را فراهم کرده است تا بتوان امتیازهای تمام کاربران را در آن ذخیره کرد. در حال حاضر، امتیاز ۸۰۰۰۰ کاربر از گروه‌های مختلف به شبکه آربیتروم منتقل شده‌اند.

علاوه بر این، انجمن‌های ردیت توانایی فورک زنجیره‌های بلوکی را از طریق فعالیت‌ها و تصمیمات کاربران انجمن خواهند داشت، همچنین این حوزه اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های جدید کسب درآمد را از طریق وب ۳٫۰ کشف کنید. ردیت مبدا بسیاری از ایده‌ها و ابتکارات جامعه ارزهای دیجیتال است، جامعه ردیت کمک گسترده‌ای به ارزهای دیجیتال کرده است و از جمله این کمک‌ها می‌توان به جمع‌آوری کمک مالی برای دوج‌کوین اشاره کرد.

این روزها شبکه‌های احتماعی بسیاری به ارزهای دیجیتال و NFT‌ها روی آورده‌اند. ردیت در ۲۲ اکتبر به دنبال استخدام یک مهندس ارشد برای ایجاد پلتفرمی بر پایه NFT بوده است که می‌تواند این خبر را به طور کامل در وب سایت ارزجو مطالعه کنید.