سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱۵۴ میلیون دلار ورودی هفتگی به صندوق های ارزهای دیجیتال

بر اساس داده‌های کوین‌شیرز (CoinShares)، سرمایه‌گذاران نهادی از اصلاحات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال چندان نگران نشده‌اند، چرا که صندوق‌های سرمایه‌گذاری مربوط به بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به رشد خود ادامه داده‌اند. گزارش‌های کوین‌شیرز نشان می‌دهد که در هفته متنهی به ۲۰ نوامبر شاهد جریان ورودی هفتگی بالغ بر ۱۵۴ میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال شامل صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETFها) بوده‌ایم. محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین با ۱۱۴٫۴ میلیون دلار بیشتر این مقدار ورودی را به خود اختصاص داده است. ورودی اختصاص داده شده به اتریوم ورود هفتگی ۱۲٫۶ میلیون دلار را نشان می‌دهد.

از آغاز سال ۲۰۲۱ تاکنون، سرمایه‌گذاران نهادی بیش از ۶٫۶ میلیارد دلار به محوصلات بیت‌کوین، ۱٫۱۷ میلیارد دلار به محصولات اتریوم و بیش از ۹٫۲ میلیارد دلار به ارزهای دیجیتال به طور کلی اختصاص داده‌اند. شرکت Grayscale که بزرگترین مدیر دارایی‌های دیجیتالی است، تا ۱۹ نوامبر حدود ۵۱٫۹ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت سیستم خود ثبت کرده است.

صندوق‌های بیت‌کوین در ماه اکتبر شاهد رکوردشکنی‌های بسیار بودند که بخشی از آن به لطف تایید دو ETF مرتبط به معاملات فیوچرز در آمریکا بود. مدیران شرکتی در طول ماه با رسیدن قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود، ۲ میلیارد دلار از سهام ETF بیت کوین را خریداری کردند.

با این وجود، ماه نوامبر برای بیت‌کوین از نظر قیمت صعودی نبوده است، اما داده‌های منتشر شده نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نگران اصلاح بازار نیستند. بیت‌کوین در ۲۰ نوامبر به پایین‌ترین سطح خود در حدود ۵۶,۵۰۰ دلار رسید. این می‌تواند بیت‌کوین را در برابر یک کاهش دیگر آسیب‌پذیر کند چرا که قیمت آن به زیر ۵۸,۰۰۰ دلار رسیده است.

یکی از تحلیلگر‌های ارزهای دیجیتال می‌گوید که اگر این روند ادامه یابد، بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند در میان مدت برای یک کاهش گسترده آماده شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location