سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نتایج جلسه فدرال رزرو منتشر شد؛ بیت‌‌کوین به بالای ۴۹ هزار دلار رسید

بیت‌کوین (BTC) در ۱۵ دسامبر بیش از ۲ هزار دلار افزایش یافت چرا که فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد که نرخ بهره را افزایش می‌دهد و برنامه خرید اوراق قرضه خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین در ۱۵ دسامبر به ۴۹,۳۱۰ دلار رسیده است که بالاترین میزان قیمتی بیت‌کوین از ۱۲ دسامبر است. بیت‌کوین در ۱۲ دسامبر برای مدت کوتاهی از ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

این افزایش قیمت پس از آن اتفاق افتاد که فدرال رزرو اعلام کرد که می‌تواند در سال آینده نرخ پایه خود را افزایش دهد و به دنبال آن بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که سرعت خرید اوراق قرضه خود که از ۲۰۲۲ آغاز می‌شود را کاهش می‌دهد.

قبل از انتشار نتیجه جلسه فدرال رزرو، نگرانی‌ها بیشتر نسبت به طرح‌هایی بود که می‌توانستند تأثیر منفی بر بازار ارز دیجیتال داشته باشند و باعث یک‌روند ریزشی شدید در قیمت‌ رمزارزها شوند. اما اکنون به نظر می‌رسد که طرح منفی در کار نیست و شرایط به نفع بازار ارزهای دیجیتال و سهام خواهد بود.

جیم کارون مدیر ارشد شرکت مورگان استنلی (Morgan Stanley) می‌گوید که بازار سهام اکنون باید روی درآمد، ارزش و رشد خود تمرکز کند. او در ادامه گفت: “این اتفاق یک نوع نفس راحت برای بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام است چرا که فکر می‌کردند که ممکن است طرح‌های بسیار تهاجمی‌تری تصویب شوند.”

بازار سهام رشد اندکی کرد و اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد. در بازار ارزهای دیجیتال، آلت‌کوین‌ها نیز به بیت‌کوین پیوستند و در حدود ۵ درصد رشد کردند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت‌کوین با ۱٫۶۵ درصد رشد بر روی ۴۸,۸۵۲ دلار قرار گرفته است.

آلت‌کوین‌های بزرگ بازار همچنان توسط سولانا (SOL) هدایت می‌شوند. سولانا با ۹٫۱۴ درصد رشد در زمان نگارش این مقاله در قیمت ۱۸۰ دلار قرار دارد. همچنین اتریوم بزرگ‌ترین‌ آلت‌کوین از نظر ارزش بازار است و به دلیل نتایج جلسه فدرال رزرو موفق شده است که مجدداً قیمت ۴۰۰۰ دلار را به دست آورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version